E3 2017 اخبار بازی

جزئیات گرافیکی Assassin’s Creed Origins روی Project Scorpio

جزئیات گرافیکی Assassin’s Creed Origins روی Project Scorpio

شماره جدید مجله Game Informer کمی زودتر از موعد مقرر به دست برخی از مشترکان رسیده است و به همین دلیل برخی از ویژگی‌های Assassin’s Creed Origins زودتر از موعد فاش شده‌اند.

بر اساس گزارش منتشر شده، نویسنده توانسته بازی را با استفاده از Project Scorpio تست کند. بر اساس این نوشته نسخه مربوط به PC با گرافیک بسیار خوب و فریم 30 اجرا می‌شد اما نسخه Scorpio، بازی را با نرخ فریمی بهتر و رزولوشن 4K اجرا می‌کرد. البته به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت قصد دارد هر دو نسخه را بیش از پیش بهینه کند پس هنوز جا برای بهتر شدن وجود دارد.

در گزارش همچنین اشاره شده است که سایز کوچک نمایشگر باعث شده بود که تفاوت میان دو نسخه چندان مشخص نباشد. همچنین یوبی‌سافت در صحبت با نویسنده مطلب اشاره کرده آنها تنها در چند هفته بعد از دریافت Dev kit این کنسول جدید، توانستند این بازی را برای Scorpio نیز اجرا کنند. به نظر می‌رسد که پورت کردن بازی‌ها برای Scorpio فرآیند زیاد پیچیده‌ای نباشد.

جالب این است که در این مقاله هنوز هم از کنسول جدید مایکروسافت به عنوان Scorpio یاد می‌شود. (با توجه به اینکه مجله بعد از کنفرانس مایکروسافت به صورت رسمی منتشر می‌شود.) این می‌تواند نمایانگر این باشد که شاید مایکروسافت قصد دارد اسم Scorpio را نگه دارد و یا نام این کنسول هنوز انتخاب نشده و در E3 نیز خبری از فاش شدن نام Project Scorpio نباشد. با توجه به این خبر چندان عجیب نیست که مایکروسافت از Assassin’s Creed Origins برای نمایش قدرت کنسول جدیدش در کنفرانس استفاده کند.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید