اگر به یاد داشته باشید پارسال دقیقا در همین روزها دادگاه کشور استرالیا، شرکت Valve را به پرداخت جریمه سنگین 3 میلیون دلار استرالیا (2.3 میلیون دلار آمریکا) محکوم کرد. دلیل این جریمه بی توجهی به قوانین استرالیا و سطح پایین خدمات پس از فروش در Steam بود.
طبیعتا شرکت Valve بعد از این اتفاقات برای فرجام خواهی درخواستی را به دادگاه تجدید نظر فرستاد. دادگاه تجدید نظر تشکیل شده و آنها نیز حکم قبلی را مورد تایید قرار دادند. این دادگاه متذکر شد که Valve در سرویسدهی به کاربران کوتاهی کرده و در مورد سیاستهای پس گرفتن بازیها در صورت عدم رضایت کاربران، به آنها دروغ گفته است. این دادگاه معتقد است که حکم صادر شده باید اجرا شود چرا که شرکتهای خارجی دیگر باید از این پرونده درس گرفته و در ذهن داشته باشند در صورت فعالیت در کشور استرالیا باید قوانین را به صورت کامل رعایت کنند.
این شکایت اولین بار در سال 2014 تنظیم شده بود اما رای نهایی سال گذشته صادر شده بود. Valve به خاطر جلوگیری از مشکلات بعدی در سال 2015 سیستم باز پس گیری بازیهای فروخته شده را در Steam راهاندازی کرد.
نظری ارسال کنید