چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید پرداخت درون برنامهای و سیستم Game As A Service امسال حضور پررنگی در صنعت بازی داشت که در میان آنها باید به Shadow of War، Call of Duty WW2 و در انتها Battlefront 2 اشاره کرد.
در حالی که شرکتهایی مثل Activision و EA در میان گیمرها جز شرکتهایی شناخته میشوند که صرفا به فکر سود و درآمد بیشتری هستند، استودیوهایی مثل CD Projekt RED به هواداران خود احترام بیشتری میگذارند. رئیس این استودیو Adam Kicinski در مصاحبه جدید خود حرفهای جالبی را در این زمینه زده است. او در صحبتهای خود گفت:« این بازی از لحاظ تجاری بسیار موفق خواهد بود.» این بازی رکورد The Witcher 3 Wild Hunt را خواهد شکست. البته Kicinski اعلام کرد که این بازی از ویژگیهای آنلاین بهره خواهد بود به خاطر اینکه این قابلیت این روزها اجباری است و اگر دوست دارید بازی شما برای مدت زیادی موفق بماند بهتر است از این ویژگی استفاده کنید.
این صحبتها و استفاده از قابلیتهای آنلاین بسیاری از گیمرها را نگران کرده. آنها نگران این هستند که CDPR از روح اصلی خود که ساخت بازی داستانی است فاصله گرفته و حتی در بخش آنلاین از قابلیت پرداخت درون برنامهای استفاده کند. استودیوی CDPR به صورت کاملا واضح به این نگرانیها در توئیتر پاسخ داده است. آنها در توئیتر نوشتند:« نگران نباشید. وقتی در مورد Cyberpunk 2077 فکر میکنید انتظاراتتان را از سطح The Witcher 3 پایین تر نیاورید. قسمت داستانی بسیار بزرگ و جهان باز، اثری که تمرکز زیادی روی داستان و روایت دارد و همچنین نقش آفرینی. ما هیچ هدف مخفی نداریم و شما برای پولی که پرداخت کردید از همه امکانات برخوردار میشوید. مثل چیزی که در بازیهای قبلی ما مشاهده کردید. ما حرص خوردن برای پول را به دیگران واگذار میکنیم.»
این اظهار نظر باعث امیدواری گیمرها شده است که CDPR راه خود را گم نکرده و اول همیشه به هواداران خود اهمیت میدهد و به همین خاطر است که گیمرهای زیادی به پشتیبانی از آنها میپردازند.
“ما حرص خوردن برای پول را به دیگران واگذار میکنیم” :laugh: ینی دمش گرم با این حرفش قشنگ … به هیکل Activision و EA