به نظر ماجرای استفاده از سیستم Loot Box و پرداخت درون برنامهای تمامی ندارد و بحثهای موجود در مورد بازیهای حال حاضر مثل Assassin’s Creed و Shadow of War نیز هیچوقت به نتیجه خاصی نرسیدند.
برخی از سازندگان به شدت مخالف این حرکت هستند در حالی که برخی دیگر به دفاع از آن میپردازند. شرکت کپکام برای راحتی خیال گیمرهای علاقهمند به Monster Hunter World اعلام کرد که این اثر شامل سیستم Loot Box و پرداخت درون برنامهای نخواهد بود. تهیه کننده این بازی Ryozo Tsujimoto گفت:« هسته اصلی گیمپلی در این سری دریافت Loot به ازای کشتن هیولاهای مختلف است بدون اینکه نگران استفاده از سیستم پرداخت درون برنامهای باشید.» بسیاری نگران این بودند که به خاطر تمرکز زیاد بازی روی دریافت Loot کپکام بدون شک از سیستم خرید Loot Box استفاده خواهد کرد. تیم سازنده بازی اعلام کرده که در صورت استفاده از چنین ویژگی در بازی آنها باید بسیاری از قسمتهای Monster Hunter World را با تغییرات اساسی روبرو میکردند.
همچنین کارگردان این اثر Yuuya Tokuda در این مورد گفت که گیمر در طول بازی به شکار رفته و با به سرانجام رساندن آنها آیتمهای بهتر دریافت کرده و قوی میشود. بدین ترتیب میتواند هیولاهای قویتر را شکار کند. به نظر Tokuda استفاده از سیستم Loot Box به صورت کلی فلسفه اصلی بازی را زیر سوال برده و آن را بسیار آسان میکند. همچنین او معتقد است که هیچ گیمری از این تجربه لذت نخواهد برد.
نظری ارسال کنید