اگر نسخه اول Destiny را به خاطر داشته باشید، این بازی به خاطر تعدادی از ایرادهای مختلف مورد انتقاد قرار گرفته بود که در میان آنها داستان تقریبا نکته اصلی به شمار میرفت. این بازی شامل روایت بسیار عالی، داستانی غنی و پس زمینه داستانی بسیار خوبی بود که تقریبا هیچکدام از آنها در بازی نهایی حضور نداشتند.
در صحبت با VentureBeat، مدیرعامل اکتیویژن Eric Hirshberg اعتراف کرد که داستان بازی اول بسیار ساده بود اما آنها قصد دارند که این مشکل را در نسخه دوم حل کنند. او در صحبتهای خود اشاره کرد که:« Destiny نکات مثبت بسیار زیادی داشت. این بازی خیلی درگیر کننده طراحی شد، بسیار جدید و نوآور بود و به نوعی سبکی جدید را خلق کرد. ما قبول داریم که بازی نخست از لحاظ داستانی چندان قوی نبود. ما راه زیادی برای بهبود در این قسمت داریم. ما دوست داریم که روایت داستان عالی باشد، جایی که گیمر با شخصیتهای بزرگی روبرو شده و با آنها از لحاظ عاطفی ارتباط برقرار میکند.»
این نکته بسیار خوب است که سازندگان بازی و استودیوی بانجی در نسخه دوم به داستان و روایت آن اهمیت بیشتری بدهند. کاری که این استودیو قبلا با سری Halo انجام داده است.
نظری ارسال کنید