به نظر می رسد Watch Dogs هم شکل و ساختاری متشابه فرنچایز های موفق Ubisoft از جمله Assasin’s Creed پیدا کرده است. درست مثل AC در Watch Dogs هم دکمه ای برای پرش در نظر گرفته نشده است. کارگردان این بازی آقای Colin Graham تایید کرد که از ورزش پارکور به عنوان یکی از عناصر مهم انیمیشن در بازی استفاده شده است.
زمانی که Aiden بصورت اتوماتیک میتواند از روی موانع بپرد یا بالا برود، به یک دکمه ی پرش نیازی نخواهد بود. پارکور به شما اجازه میدهد تا به اطراف خود با دید جدیدی نگاه کنید و حرکات مختلفی را برای بالا رفتن و گذشتن از موانع در نظر بگیرید. در بازی شما چیز های بسیار زیادی دارید که باید روی آن ها تمرکز کنید و بطور کلی دکمه ی پرش را فراموش خواهید کرد. Watch Dogs به گونه ای طرحی شده که اصلا به دکمه ی پرش نیازی نداشته باشید. به چیز هایی مثل هک کردن باید فکر کنید. با یک دکمه بر روی کنترلر خود بسیاری از کار ها را میتوانید انجام دهید.
وقتی برخی از افراد، شک و تردید خود را نسبت به این تصمیم در خصوص گیم پلی مطرح کردند او گفت:
شاید وقتی بازی کنید، احساس متفاوتی نسبت به این موضوع داشته باشید. شاید وقتی بازی کنید، متوجه شوید که ما درست ترین تصمیم را گرفته ایم.
این بازی در ماه May برای Xbox one، PS4، PS3، xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.
اینا میخوان مارو از پایه نابوود کنن اخه این بازی باید تو فصل امتحانات بیاد؟ :((
یه سوال دکمه ی پرش نداره همینطوری میری سمت دیوار میره بالا؟ ._.