اخبار جدیدی از جزئیات گرافیکی Mass Effect: Andromeda منتشر شده است که بر اساس آن نسخه PC این بازی بدون محدودیت نرخ فریم اجرا خواهد شد در حالی که نسخه کنسولی آن با 30 فریم در ثانیه اجرا میشود.
نکته جالب دیگر در مورد نسخههای کنسولی این است که Andromeda روی PS4 با رزولوشن 1080p اجرا میشود در حالی که به نظر میرسد Xbox One توان رزولوشنی بیشتر از 900p را برای رسیدن به نرخ فریم 30 نداشته است. کمی قبلتر شایعهای منتشر شده بود که طی آن Andromeda با رزولوشن 720p روی Xbox One اجرا خواهد شد. یکی از مدیران Bioware با نام Aaryn Flynn امروز در پستی در فروم NeoGAF گفت:« این خبر اشتباه است. همانطور که Mark Cerny طراح ارشد PS4 گفته است این بازی برای PS4 با رزولوشن 1080 اجرا میشود. آخرین باری که من این بازی را چک کردم رزولوشن و بازده گرافیکی این اثر مانند همه بازیهایی بود که با Frostbite ساخته میشود. PS4 این بازی را با رزولوشن 1080p اجرا خواهد کرد اما نسخه Xbox One با رزولوشن 900p اجرا میشود. هر دو نسخه کنسول با نرخ فریم 30 اجرا خواهند شد و نسخه PC نیز محدودیت نرخ فریم ندارد.»
البته باید به این نکته اشاره کرد که فرآیند ساخت Mass Effect: Andromeda تمام نشده است و طراحان هنوز به صورت روزانه روی این بازی کار میکنند و ممکن است مشخصات تعریف شده برای گرافیک بازی تا روز عرضه تغییر کند.
بعد از دو سال
هنوز 900P برای One.
چرا آخه؟ مگه هنوز نتونستن به قدرت لایزال این کنسول پی ببرن این بازی سازا
pos
xbox One به مراتب از لحاظ سخت افزاری از PS4 ضعیف تر هست و این چیزی نیست که دست استودیوها باشه بتونن قدرت نهفته توش پیدا کنن. نداره اصلا همچین چیزی. برای بهتر اجرا شدن بازی ها روی Xbox باید منتظر Scorpio باشیم.