یکی از بازیهای بزرگ سونی و PS4 که به تازگی معرفی شده Ghost of Tsushima است. این بازی ساخته استودیوی Sucker Punch است که سابقه ساخت سری Infamous را در کارنامه دارد. ساخت و معرفی این بازی با استقبال عمومی روبرو شده و به نظر در چند ماه گذشته هواداران زیادی را نیز پیدا کرده است.
مایکل پکتر، تحلیلگر معروف دنیای بازی در صحبت با وبسایت GamingBolt اشاره کرده که ژاپنی بودن این بازی باعث میشود که این اثر از لحاظ تجاری موفق عمل نکند و یا حداقل اثری نباشد که روی فروش کنسول تاثیر چندان مثبتی بگذارد (System Seller). پکتر در صحبتهای خود اشاره کرد:« من فکر نمیکنم که ساختار ژاپنی این بازی توسط عموم گیمرها مورد توجه قرار بگیرد.»
پکتر در ادامه صحبتهای خود گفت:« این نوع بازیها به نظرم آثار بسیار خوبی هستند و نمرات بالایی نیز دریافت میکنند و گیمرهای حرفهای نیز آنها را به شدت دوست دارند اما برای مخاطبهای معمولی، اینگونه آثار بسیار سخت هستند. باید بگویم که این بازیها برای بسیاری از مردم سخت هستند. منظورم این است که من Persona 5 ر ا بازی کردم که یکی از بازیهای با نمرات بسیار عالی به شمار می رود. من بسیار از این بازی راضی هستم اما فکر نمیکنم که فروش بسیار خوبی داشته باشد. این نوع آثار، عناوینی نیستند که بازار به صورت کلی به آنها علاقه داشته باشد، در حالی که ممکن است برخی از آنها جز بهترین بازیهای تاریخ باشند و جوایز بهترین بازی سال را به خود اختصاص دهند.»
مايكل-به قول معلم دينيمون زرننننننننزن:/