اخبار بازی

سازندگان Infinite Warfare به دنبال القای حس جنگ جهانی دوم

سازندگان Infinite Warfare به دنبال القای حس جنگ جهانی دوم 1

وقتی Call of Duty: Infinite Warfare معرفی شد، طراحان بازی در مورد الهام گیری داستان این بازی صحبت کردند. Thomas Szakolczay یکی از طراحان این اثر گفت که بازی آینده‌نگر آنها سعی کرده است تا حس جنگ جهانی دوم را در بازی به گیمر القا کنند.

Thomas Szakolczay در صحبت‌های خود اشاره کرد که: «ما دوست نداریم که تمرکز اصلی بازی روی قسمت علمی تخیلی باشد. ما دوست داریم که حسی به گیمر القا شود که انگار این جنگ واقعا در حال اتفاق افتادن است و حسی مانند یک بازی مربوط به جنگ جهانی دوم را منتقل کند. او همچنین ادامه داد داستان‌های مربوط به جنگ جهانی دوم بهترین داستان برای خلق یک اثر حماسی است زیرا یک دشمن حقیقی و یک نیروی قهرمانانه در مقابل آن وجود داشت و ما دوست داریم در Infinite Warfare همین حس را به گیمر منتقل کنیم.

Thomas Szakolczay در ادامه صحبت های خود گفت که آنها المان‌های زیادی را از جنگ جهانی دوم قرض گرفته و در بازی جدید خود پیاده سازی کردند. ما در تمام حالات خودمان را کنترل کردیم تا بازی نهایی شبیه به یک جنگ نظامی تمام عیار شود. در بسیاری از مواقع ما از حس و حال جنگ خارج می‌شدیم و برای به دست آوردن آن مجبور بودیم تا خیلی از ویژگی‌ها را از ابتدا طراحی کنیم. Thomas Szakolczay همچنین جیمز کمرون کارگردان فیلم Aliens را به خاطر حفظ تعادل بین حس جنگی نظامی و اثری علمی تخیلی تحسین کرد و گفت ما نیز تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا به تعادل مورد نظر خود برسیم. Call of Duty: Infinite Warfare در چهارم نوامبر برای پلتفرم‌های Playstation 4،  Xbox One و PC به بازار عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید