حالا یک سال از عرضه بازی فوق محبوب Overwatch میگذرد و بلیزارد در این یک سال تعداد زیادی شخصیت جدید به بازی خود اضافه نکرده است.
در طول این مدت سه شخصیت به نامهای Sombra، Ana و Orisa به بازی اصلی اضافه شدند که توسط گیمرها مورد استقبال قرار گرفته و به شخصیت محبوب بسیاری تبدیل شدند. در مقام مقایسه با بازی Paragon که تقریبا هفتهای یک شخصیت جدید به بازی اضافه میکند، این تعداد بسیار ناچیز به نظر میرسد.
بر اساس مصاحبه Jeff Kaplan، اینکار به صورت عمدی انجام شده است. در مصاحبه با PC Gamer او اشاره داشت:« ما دوست نداریم که بازی و شخصیتهای آن یک نواخت باشد و تعدادی شخصیت داشته باشیم که از لحاظ قدرت و مکانیزم گیمپلی شبیه به یکدیگر باشند.»
در ادامه مصاحبه Kaplan گفت:« ما هنوز ایدههای بسیار جالبی برای قهمرانهای جدید داریم، قهرمانهایی که از مکانیزمهای گیمپلی بسیار خاصی استفاده میکنند و داستان آنها بسیار جالب است. در آخر باید بگویم وقتی صحبت از قهرمان جدید میشود، ما قطعا کیفیت را به کمیت ترجیح میدهیم.»
در حال حاضر میتوان گفت که میشود انتظار عرضه سه الی چهار شخصیت در هر سال برای Overwatch را داشته باشیم و Kaplan نیز گفت که دوست ندارد سرعت ارائه شخصیتها بیشتر از این شود.
نظری ارسال کنید