اخبار بازی

سازندگان PUBG: ساخت بازی برای تیم‌های کوچک بسیار سخت است

سازندگان PUBG: ساخت بازی برای تیم‌های کوچک بسیار سخت است

در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی در مورد PUBG انجام شده است و اکثر آنها نیز روی چندان خوشی نداشتند. به عنوان مثال سازنده این اثر Brendan Greene در مصاحبه خود با GamesTM اشاره کرد نسخه Xbox One شاید به نرخ فریم 30 محدود باشد و خبری از 60 فریم در ثانیه نیست اما Xbox One X قدرت اجرای بازی با نرخ فریم 60 را دارد.

این اظهار نظر بسیار سریع در اینترنت پخش شد و هواداران به خاطر 60 فریم بودن نسخه Xbox One X به نظر بسیار راضی بودند و از اینکه یک بازی مالتی‌پلیر با این وسعت با نرخ فریم 60 روی Xbox One X اجرا می‌شود خرسند بودند. گرچه بعد از چند ساعت Greene در توئیتر اصلاحیه‌ای را منتشر کرد و گفت که این بازی روی تمام کنسول‌های Xbox One حتی Xbox One X با نرخ فریم 30 اجرا خواهد شد.

در مصاحبه Greene اشاره کرد:« بسیاری خیال می‌کنند که ما صرفا این بازی را به صورت دسترسی زودتر از موعد عرضه کرده و حتی قصد به پایان رساندن پروژه را نداریم. در 6 ماه گذشته ما تلاش بسیار زیادی کردیم تا طراحی بازی را کامل کنیم و این تلاش بسیار واضح بود. شما می‌دانید ساخت بازی ویدیویی بسیار سخت است و خریداران شاید این مشکلات را به درستی درک نکنند. یک تیم کوچک شاید به مشکل برخورده و نتواند آن را حل کند و به زودی بودجه آنها تموم شود. شاید در اوایل پروژه نگاه ها بسیار مثبت باشد اما در ادامه مشکلاتی به وجود آید که واقعا ادامه فرآیند را بسیار سخت کند. این مشکلات چیزهایی هستند که واقعا در مورد آنها قبلا فکر نشده است.»

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید