به نظر Sea of Thieves سقف بلندپروازیهای استودیو Rare خواهد بود. اگرچه از لحاظ فنی این بازی به شدت فراتر از عناوین قبلی این استودیو است، ولی به ریشههای عناوین قبلی این استودیو پایبند بوده و پر است از شوخیها و مواردی از این دست. به تازگی هم یکی از تهیه کنندگان این بازی یعنی Joe Neate طی یک مصاحبه اعلام کرده که هدف Rare آن بوده که این بازی را تبدیل به جالبترین و دوست داشتنیترین بازی چندنفره تاریخ بکند و این سقف بلندپروازیهای آنان است.
او گفته چنین عناوینی نیازمند یک جامعه گرم و مثبت و درگیرکننده است که بر مبنای دانش از بازیست. او گفته این اجتماع برای این بازی تشکیل شده و اگرچه این بازی هنوز عرضه نشده، ولی به قدری طرفداران پرشور برای خود جمع کرده که همین حالا هم میتوان برای آن یک فستیوال به راه انداخت! به هر حال و با توجه به تم این بازی و دوری آن از خشونت زیاد هم احتمالاً بتوان برای آن طرفداران زیادی را متصور شد.
نظری ارسال کنید