مدت زیادی از شروع ساخت Cyberpunk 2077 میگذر و استودیو CD Projekt RED فعلا مراحل توسعه این بازی را در سکوت خبری دنبال میکند. کایل راولی دستیار کارگردان این بازی در توئیتر سوالهای جالب توجهی را از کاربرها پرسیده. البته راولی در همان ابتدا توضیح داده که هیچکدام از این سوالها به ساخت Cyberpunk 2077 ارتباطی ندارد و صرفا به دنبال دانستن نظر گیمرهاست.
محوریت سوالات راولی درباره موضوع Headshot در بازیهای نقش آفرینی بوده. اگر به سر دشمنی که 10 درجه بالاتر از شما است شلیک کنیم باید چه نتیجهای بگیریم ؟ مرگ در همان لحظه یا اینکه این موضوع به اختلاف درجه گیمر و دشمن ارتباط پیدا میکند ؟ برخی کاربرها در جواب به این سوالها پیشنهاد دادهاند که باید دشمنها در درگیریهای مختلف طبقهبندی شوند. کاربر دیگری گفته که با توجه به چیزی که روی کاغذ پیاده میشود باید با اولین Headshot دشمن از بین برود اما این مسئله در تناقض با سیستم ارتقای بازیهای نقشآفرینی است.
کاربر دیگری در این میان پیشنهاد داده که از سیستمی استفاده شود که براساس آن گیمر با استفاده از هر قابلیت یا روشی در ادامه آن مورد خاص ارتقا پیدا کند. تقریبا چیزی شبیه به مجموعه The Elder Scrolls که در آن ارتقا قابلیت بر اساس میزان استفاده گیمر صورت میگیرد. در نهایت مسئله مهم این است که طبق گفته راولی هیچکدام از این سوالها به توسعه Cyberpunk 2077 ارتباطی ندارد اما نهایتا میتوان انتظار داشت که نظر گیمرها حداقل تاثیر اندکی در جریان ساخت این بازی بگذارد.
نظری ارسال کنید