مدت بسیار زیادی از ساخت آخرین بازی استودیوی Sucker Punch یعنی Infamous The Second Son میگذشت و خبری از معرفی بازی جدیدی نبود.
بعد از مدتها انتظار هفته گذشته حین کنفرانس سونی در Paris Games Week 2017 بالاخره بازی جدید این استودیو با نام Ghost of Tsushima معرفی شد. بسیاری حدس میزدند که سکوت سونی در مورد Sucker Punch به معنی این است که آنها با این استودیو به مشکلی برخوردند اما به تازگی رئیس استودیوهای جهانی SVP از تیم سونی Michael Denny در مصاحبه با GameSpot توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد. Denny اعلام کرد که سونی نمیخواست ساخت این بازی را مورد تایید قرار دهد چون نمیخواستند زودتر از موعد در مورد بازی صحبت کنند.
Denny در پاسخ به این سوال که عدهای فکر میکردند بازی جدید Sucker Punch چندان خوب نباشد گفت:« بله این حس بسیار عجیبی است اما به نظرم تصمیم بسیار درستی بود. ما از اشتباهات دیگر ناشرها درس میگیریم و به نظرم در زمان درستی دست به معرفی این بازی زدیم.» او همانند یکی از مسئولان مایکروسافت یعنی Shannon Loftis اعتراف کرد که سونی در گذشته دست به معرفی بازیهایی زده که در چرخههای ابتدایی تولید بودند. تولید بازی مراحل بسیار پویا و پیچیدهای دارد و کسی نمیتواند به درستی زمان عرضه آن را در ابتدای پروژه حدس بزند. معرفی زودهنگام بازی آثار مخرب زیادی دارد و انتظارات گیمرها را به شدت افزایش میدهد. سونی برای جلوگیری از این مشکل تصمیم گرفت تا زمان مناسب، از معرفی بازی جدید Sucker Punch خودداری کند.
پس میشه انتظار داشت بازی 2018 بیاد