بازی Destiny ابتدا در سال 2014 عرضه شد و با استقبال بسیار خوب گیمرها و رسانهها روبرو شد گرچه نقاط ضعف خاصی نیز در بازی مشاهده شد که هیچگاه نیز مرتفع نشدند. مدیر عامل اکتیویژن Eric Hirshberg در مورد این مشکلات صحبتی را انجام داده است.
او در این صحبتها گفت:«من از زمانبندی عرضه محتوای جدید برای بازی راضی نبودم. ما محتوای خوبی را برای Destiny 1 عرضه کردیم اما کاری که باید انجام میدادیم این بود که با زمانبندی صحیح محتوای جدید برای این اثر عرضه کنیم. درخواست برای عرضه این محتوا وجود داشت اما چیزی برای عرضه نداشتیم. من قبول دارم که بستههای الحاقی و DLCهای بازی بسیار خوب بودند اما درخواست برای عرضه محتوای بیشتر وجود داشت.»
برای ساخت Destiny 2 شرکت اکتیویژن چند استودیوی دیگر را نیز به کمک بانجی فرستاده است تا آنها قدرت ساخت محتوای بیشتری داشته باشند. استودیوهای High Moon و Vicarious Vision برای ساخت محتوا به بانجی کمک خواهند کرد. Hirshberg در ادامه گفت:« من قبلا هم اعلام کرده بودم که میزان درخواست گیمرها برای محتوای جدید به نوعی از قدرت ما خارج بود. ما قصد دارید تا با همکاری بانجی محتوای جدید Destiny 2 را با ریتم خوب و متعادلی عرضه کنیم تا عطش گیمرها برای تجربههای جدید برطرف شود.»
نظری ارسال کنید