وی جی مگ: Monster Hunter World ساخته شرکت کپکام سرانجام دو روز دیگر یعنی 26 ژانویه (6 بهمن) به صورت جهانی عرضه خواهد شد و به دست گیمرهای کنسولی میرسد. در حالی که نسخه PC این بازی تا پاییز 2018 تاخیر خورد، سوالهای بسیاری وجود دارد که آیا این عنوان بزرگ Hack & Slash برای کنسول Nintendo Switch هم منتشر میشود یا خیر.
به گزارش وی جی مگ، حال کارگردانهای این بازی یعنی آقایان Kaname Fujioka و Yuya Tokuda در مصاحبه با IGN، در مورد همین موضوع توضیحاتی ارائه کردهاند و خاطر نشان کردند از آن جایی که روند ساخت بازی 4 سال به طول انجامید، تیم سازنده بازی متعهد بوده تا ابتدا نسخههای PS4 و XBOX ONE بازی را آماده کند. باید اشاره کرد در آن زمان هنوز کنسول Nintendo Switch حتی معرفی نشده بود.
« در حال حاضر ما هیچ برنامهای برای عرضه نسخه Switch بازی خود نداریم. یکی از دلایل آن است که این بازی به مدت 4 سال در حال ساخت بوده است و در این مدت ما متعهد بودیم تا بازی را برای سختافزارهای انتخابی خود بسازیم. ما تصمیم گرفتیم بازی را برای قویترین کنسولهای نسل حاضر توسعه دهیم که PS4 و XBOX ONE هستند. البته در آن زمان هنوز کنسول Nintendo Switch معرفی نشده بود.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که هر بازی که ما میخواهیم فرآیند توسعه آن را آغاز کنیم، بهترین پلتفرم ممکن را برای آن انتخاب میکنیم. ما نمیتوانیم تمام گزینههای ممکن را در نظر بگیریم. بیشتر بدینگونه است که از خود سوالی میکنیم که با توجه به طرح و فضای بازی ما، بهترین پلتفرم برای انتشار آن کدام است؟ برای Monster Hunter World نیز بهترین گزینه PS4 و XBOX ONE هستند.»
Monster Hunter World همانند بسیاری از عناوین این روزها در روز عرضه بهروزرسانی با حجم 815 MB دریافت خواهد کرد. بنابراین برای تجربه بازی به صورت آنلاین نیاز به دانلود آن خواهید داشت.
نظری ارسال کنید