اخبار بازی

صحبت‌های Sony Bend درباره گیم‌پلی و مدت زمان آن در Days Gone

وی جی مگ: برای سال‌ها زامبی‌ها تنها توسط افرادی مورد توجه قرار می‌گرفتند که درگیری زیادی با سرگرمی و شاخه‌های مختلف آن داشتند اما با ظهور آثاری همچون Walking Dead عملا این موضوع امروزه در کانون توجه مخاطب‌های بسیاری قرار گرفته. همین مسئله که اصطلاحا از آن با عنوان «بیگاری زامبی» نیز یاد می‌شود تبدیل به موضوعی شده تا مجله گیم‌اینفورمر در شماره جدید خود با کارگردان Days Gone درباره آن صحبت کنند.

به گزارش وی جی مگ، جان گاروین کارگردان Days Gone و فرد شماره یک استودیو Sony Bend که وظیفه ساخت این بازی را برعهده دارد توضیح داده که در ابتدای شروع توسعه بازی ما با این چالش روبرو شدیم که چه رویکردی را می‌توان برای دوری از موضوع «بیگاری زامبی» اتخاذ کرد. آنها سعی کرده‌اند در ادامه به نوعی از زامبی‌ها استفاده کنند که تاکنون در بازی دیگری شاهدش نبودیم. همین مسئله درباره Open World بودن بازی نیز صدق می‌کند. ساختاری که در گذشته تنها به بازی‌هایی خاص مربوط می‌شد اما اکنون اکثر بازی‌های سعی در پیاده‌سازی آن دارند. گاروین در این زمینه ابتدا توضیح داده که برای اتمام بخش داستانی Days Gone نیاز به زمانی در حدود 30 ساعت دارید اما اتفاقات مختلفی که در مسیر انجام مراحل برای شما رخ می‌دهد این زمان را افزایش می‌دهد.

از دید گاوین Days Gone هرچند ساختاری Open World دارد اما گیمر را درگیر کلیشه‌های آن نمی‌کند. کارگردان Days Gone در ادامه توضیح داده که شما در این بازی با درگیری گروه‌های کاری ندارید و باید ماجراجویی شخصی خود را دنبال کنید. در این میان شاید المان‌های دیگری پیش روی شما قرار گیرند اما تنها موانعی هستند که باید برای انجام مراحل آنها را پشت سر بگذارید.

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید