اخبار بازی

طراحی کریتوس در ابتدای ساخت God of War با نسخه نهایی تفاوت داشته

طراحی کریتوس در ابتدای ساخت God of War با نسخه نهایی تفاوت داشته

وی جی مگ: بازگشت کریتوس در جدیدترین نسخه God of War با تغییراتی نسبت به عناوین قبلی این سری همراه شد. در سه‌گانه قدیمی کریتوس در افسانه‌های یونان تنها به دنبال کشتن خدایان مختلف بود اما اکنون او ساکن اسکاندیناوی شده و زندگی ساده‌ای دارد. اما به گفته کارگردان این اثر کوری بارلوگ طراحی کریتوس در ابتدای ساخت God of War با نسخه نهایی تفاوت داشته است.

به گزارش وی جی مگ، در نمایشگاه San Diego Comic-Con 2018  و در پنل اختصاصی عنوان God of War بارلوگ از استودیو سانتا مونیکا در صحبت با طرفداران گفت طراحی کریتوس در ابتدای ساخت God of War با ایده “Dad Bod” (یک اندام کاملا معمولی با اضافه وزن که برای افراد میانسال در نظر گرفته می‌شود) همراه شد. واضح است که ایده مطرح شده از سوی کارگردان بازی در نسخه نهایی اعمال نشد زیرا بسیاری از افراد تیم سازنده با ایده مطرح شده از سوی بارلوگ موافق نبودند. «در ابتدای مراحل ساخت ما در مورد چگونگی به تصویر کشیدن کریتوس صحبت می‌کردیم. نظر من بدین گونه بود که باید کریتوس را در حالی که بسیار خود را آزاد گذاشته به تصویر بکشیم. بدن و اندام او را به صورت Dad Bod نشان دهیم. مثلا David Harbour (بازیگر نقش جیم هاپر در سریال محبوب Stranger Things) را در نقش کریتوس تصور کنید. به نظرم بدین گونه بسیار جالب می‌شد.»

اما در هنگام روند توسعه بازی، ایده اولیه مطرح شده کم رنگ گردید و تصویر کنونی کریتوس در بازی شکل گرفت. «سپس ما تصمیم گرفتم او را به صورت ورزشکاری نشان دهیم که در فصل استراحت خود قرار دارد. کم کم بدون آن که خود من نیز متوجه باشم  طراحی شخصیت با تغییراتی همراه شد با این فرض که هم‌چنان ایده مطرح شده در پیش‌زمینه طراحی شخصیت وجود دارد. سرانجام او باز هم با اندامی سرحال و آماده ظاهر شد و با اضافه شدن ریش و صدای Chris Judge باعث شد تا سن کریتوس بالاتر نشان داده شود.»

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید