اخبار بازی

فیل‌ اسپنسر: تاثیر داستان در بازی‌ها کاهش یافته

فیل‌ اسپنسر: تاثیر داستان در بازی‌ها کاهش یافته 1

فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox در مایکروسافت، در صحبت‌های قبلی خود امید هواداران این پلتفرم به ارائه بازی‌های انحصاری بیشتر را زنده نگاه داشت اما در صحبت‌های جدید خود دیدی کاملا جدید به بازی‌ها ارائه کرده است.

به نظر می‌رسد که هواداران Xbox One باید منتظر بازی‌هایی باشند که تمرکز اصلی آنها روی بخش مالتی‌پلیر است. اسپنسر در صحبت با Guardian اشاره کرد:« هواداران بازی‌هایی با داستان بزرگ… خب من نمی‌خوام بگویم که هواداران این بازی‌ها کم هستند اما باید گفت تعداد آنها مانند بازی‌های مالتی‌پلیر استوار و محکم نیست.»

اسپنسر در ادامه صحبت‌هایش گفت:« شما بازی‌های بزرگی مثل Zelda یا Horizon Zero Dawn را در نظر بگیرید، آنها عرضه می شوند و به موفقیت‌های زیادی دست پیدا می‌کنند اما اینگونه بازی‌ها تاثیرگذاری مانند سال‌های گذشته را ندارند. تیم‌های سونی که مشغول به ساخت بازی‌های انحصاری هستند بازی‌های زیادی در این زمینه می‌سازند و در کار خود بسیار موفق هستند اما خارج از این محدوده کار بسیار سخت می‌شود و نمونه‌های موفق بسیار نایاب هستند. این نکته می‌تواند تصمیم بسیار سختی برای این تیم‌ها باشد.»

در مخالفت با صحبت‌های اسپنسر می‌تواند به بازی‌های موفق تنها چند ماه گذشته اشاره کرد که به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کردند. آثاری مثل Resident Evil 7، NieR Automata، NiOh، Horizon Zero Dawn، Zelda Breath of the Wild، Persona 5 و Mass Effect Andromeda. همه این بازی‌ها تمرکز کاملی روی بخش تکنفره داستانی داشته و همگی نیز به فروش بسیار خوبی دست پیدا کردند.

منبع

برچسب‌ها

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید