وی جی مگ: شاید این PUBG بود که توانست بتل رویال را به شکل مناسبی معرفی کند اما بدون شک Fortnite نقش کلیدی در معرفی آن به مخاطبها عامی و به اصطلاح کسانی داشت که گیمر حرفهای شناخته نمیشوند. حالا این ژانر به قدری محبوب شده که آمار میگوید مخاطبهای بتل رویال بیش از گیمرهای دیگر برای بازی خود پول هزینه میکنند.
به گزارش وی جی مگ، آمار به دست آمده نشان از این دارد که 88 درصد مخاطبهای بتل رویال برای بازی خود هزینه میکنند. این در حالی است که تنها 75 درصد کسانی که به تجربه بازیهای آنلاین کلاسیک همچون Call of Duty، Overwatch یا Rainbow Six Siege میپردازند، برای بازی خود مبلغی را پرداخت کردهاند. این در حالی است که به طور متوسط مخاطبهای بتل روایل بیش از گیمرهای دیگر به تجربه این آثار میپردازند. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که 30 درصد از گیمرهای بتل رویال هفتهای شش ساعت یا بیشتر به تجربه بازیهای ویدئویی میپردازند، در حالی که تنها 25 درصد مخاطبهای دیگر روی کنسولها چنین زمانی را صرف میکنند.
روی PC نیز تقریبا شاهد وضعیتی مشابه هستیم که در شرایطی که 40 درصد مخاطبهای بتل رویال هفتهای بیش از شش ساعت را به بازی اختصاص میدهند اما 32 درصد دیگر گیمرهای بازیهای آنلاین کلاسیک چنین زمانی را برای انجام این کار در نظر گرفتهاند. مخاطبهای بتل رویال حتی بیش از گیمرهای دیگر به تماشای استریم بازی میپردازند. آمار نشان میدهد که 80 درصد گیمرهای بتل رویال استریم بازی تماشا کرده و 28 درصد آنها چند بار در ماه این کار را انجام میدهند در حالی که تنها 19 درصد گیمرهای دیگر چنین رفتاری دارند.
اینا نمیدونن دارم پولاشونو میریزن تو چاه