اگر با یوبیسافت و بازیهای این شرکت آشناییت داشته باشید میدانید که تقریبا تمام بازیهای آنها از ساختاری جهان باز و مشابه به یکدیگر استفاده میکنند.
در مصاحبه جدید مدیرعامل یوبیسافت آقای Yves Guillemot اشاره کرده برخی از بازیهای موفق سال 2017 مثل Zelda Breath of the Wild و Horizon Zero Dawn از بازیهای این شرکت الگو گرفتند. او در این مصاحبه گفت:« شاید بسیار جالب باشد اما Zelda Breath of the Wild از ویژگیهای خاصی استفاده کرده که همانند آن را در Far Cry و دیگر بازیهای ما مشاهده میکنید. البته آنها به صورت کاملا بی نقص از این ویژگیها استفاده کردند. این الهام گیری و استفاده از ویژگیهای بازیهای ما در Horizon Zero Dawn و خیلی از بازیهای دیگر نیز مشاهده میشود چون در این صنعت سازندگان و ناشرها به نقاط خوب دیگر بازیها توجه میکنند.»
همچنین او توضیحاتی در مورد اینکه چرا یوبیسافت به ساخت بازیهای مالتیپلیر علاقه پیدا کرده، ارائه کرد و گفت:«ما باید بر اساس انتظاری که گیمرها از بازیها دارند تکامل پیدا کنیم. ما چارهای جز عرضه محصولاتی که توسط گیمرها خواسته شود نداریم و این روزها گیمرها خواستار بازیهای مالتیپلیر هستند.»
ديگه واقعا حرفي واسه گفتن نداشتن…واقعا رو ميخوادا
كسي نيست بهشون بگه شما استديوي بازي سازيتون كلا دو تا اتاق داره
اتاق اول يه بازي مي سازهه بعد اتاق بغليش ميگه حاجي چي ساختين…بدين اسكيناش رو عوض كنيم …يه بازي خفن از توش در مياريم حال كنين…انقد به درجات بالايي هم رسيدن كه ديگه بچه هاي اتاق بغلي حال عوض كردن نقشه رو هم ندارن?????
تمام بازي هاي rpg تو يه سري چيزا شبيهن اگه اونطور بود سازنده ويچر و يا تاد هاوارد هم بايد مي اومدن همچين ادعايي ميكردن
الان قيافه ي كارگردان زلدا يا هواريزين ديدنيه???
اخه چرا?