آیا از خوکهای غیر طبیعی داخل بازیها خسته شدهاید؟ چرا استودیوهای قدرتمند از خوک واقعی برای موشن کپچر استفاده نمیکنند؟ به نظر میرسد که استودیوی Naugh*ty Dog قصد دارند تا این مشکل را حل کند.
این استودیو برای ساخت ادامه برای یکی از بزرگترین بازیهای تاریخ دست به اقداماتی بزرگ زده و از یک تیم بسیار مجرب برای موشن کپچر استفاده میکند. بازی The Last of Us Part 2 در PSX 2016 به صورت غیرمنتظره عرضه شد اما بعد از آن تقریبا هیچ اطلاعاتی از فرآیند ساخت این اثر منتشر نشده است.
کارگردان این اثر Neil Druckmann و نویسنده آن Halley Gross امروز تصویری از موشن کپچر کردن یک خوک را در توئیتر منتشر کردند. البته باید گفت که تصویر منتشر شده به بازی The Last of Us Part 2 منتصب نشده است و مشخص نیست که واقعا این تصویر مربوط به این بازی باشد. شاید این تصویر به عنوان شوخی در توئیتر منتشر شده باشد. این بازی در حال حاضر به صورت انحصاری برای PS4 در حال ساخت است و تاریخ عرضه خاصی برای آن در نظر گرفته نشده است.
نظری ارسال کنید