وی جی مگ: شرکت سونی لاینآپی قوی را برای کنسول خود در سال 2018 تدارک دیده است که از میان بازیهای انحصاری آن میتوان از عناوین بزرگی چون Spider-Man، Detroit: Become Human و God of War و البته Days Gone نام برد. به تازگی میزان بازدید تریلرهای Days Gone اعلام شده است در حالیکه عنوان در دست ساخت پسآخرزمانی استودیو Bend تاکنون آنچنان مورد تبلیغ قرار نگرفته است و تنها چند نمایش در E3 داشته است. البته با توجه به عرضه احتمالی بازی در پاییز یا زمستان سال جاری، مسلما سونی برای آن کمپینهای بازاریابی و تبلیغاتی فراوانی خواهد داشت.
به گزارش وی جی مگ، نمایش گیمپلی بازی در E3 2016 تاکنون 8.4 میلیون بازدید داشته است. این ویدیو 100 هزار لایک کسب کرده و تنها با 4 هزار دیسلایک مواجه شده است. آپلود این ویدیو در کانالهای مهم یوتیوب نیز با آمار قابلتوجهی رو به رو بوده است. برای مثال میتوان به بازدید 2.7 میلیونی کانال GolemDE (شامل 16 هزار لایک و 500 دیسلایک) و میزان بازدید مشابه در کانال Izuniy (شامل 18 هزار لایک و 872 دیسلایک) اشاره کرد.
از دیگر آمارهای مهم نیز میتوان از بازدید 1.8 میلیونی کانال MKIceAndFire (شامل 12 هزار لایک و هزار دیسلایک)، میزان 2.1 میلیون بازدید مربوط به کانال BRKsEDU (شامل 82 هزار لایک و هزار دیسلایک)، بازدید 1.2 میلیونی کانال GamerrZOMBIE (شامل 5 هزار لایک و هزار دیسلایک) نام برد.
تریلر گیمپلی E3 2017 عنوان نامبرده بازدیدهای 3.4 میلیونی، 2.5 میلیونی و 1.7 میلیونی داشته که نشان میدهد این نمایش از گیمپلی Days Gone بیش از 7.5 میلیون بازدیدکننده داشته و مجموع بازدید تریلرهای بازی نیز به 15 میلیون رسیده است.
با توجه به این موضوع میتوان انتظار داشت با عرضه Days Gone استقبال بزرگی از این بازی اکشن ماجراجویی open-world به عمل خواهد آمد.
نظری ارسال کنید