هفته پیش بود که متوجه شدیم بازی Evil Within 2 مبانی ترس روانشناسانه خود را بسیار قویتر از نسخه اول اجرا خواهد کرد و حالا Shinji Mikami به گیمرها توصیه کرده تا بازی را بر روی درجه سختی ساده بازی کنند.
آقای Shinji Mikami در گفتوگو با مجله ژاپنی Famitsu، درباره برخی ویژگیهای دومین نسخه این بازی ترسناک گفتوگو کردند. یکی از ویژگیهای این بازی این است که از ساختار نسخه اولیه یعنی چند چپتری شدن دیگر استفاده نخواهد کرد و در عوض صحنههای بارگذاری بازی کمتر از قبل خواهند بود، در این بازی شاهد حضور سیستم Crafting نیز خواهیم بود که به شما اجازه میدهد سلاحهای خود را بسازید.
نکته جالب این است که علی رغم حضور حالتهایی نظیر ‘Survival,’ و ‘Nightmare’ که چالش بیشتری را برای گیمر به همراه دارند، خود کارگردان بازی پیشنهاد کرده که گیمرها بازی را با درجه سختی آسان بازی کنند.
نظری ارسال کنید