بعد از یک هفته که از عرضه Xbox One X میگذرد میتوان گفت که بازخورد و نقدهای این کنسول بسیار مثبت بوده است. گرچه مشخص نیست که سازندگان از قدرت این کنسول چگونه استفاده خواهند کرد.
تهیه کننده Project Code: Shift در مصاحبه جدید خود در مورد میزان رم Xbox One X و تاثیر آن صحبت کرده است. Mike Dai در این مصاحبه گفت:« این میزان حافظه به ما کمک کرد تا اندازهای از مراحل را که در نظر داشتیم طراحی کنیم. ما مراحلی را در نظر گرفتیم که بسیار بزرگ هستند و در آن اشیایی که پرواز میکنند وجود دارند. لود شدن همه این امکانات همزمان با هم فوقالعاده عالی است.»
نظری ارسال کنید