بازیهای جهان باز شرکت بتسدا به راحتی قابل تشخیص هستند، آثاری که به راحتی چند صد ساعت گیمپلی به گیمر ارائه کرده و او را تا مدتها به خود مشغول میکنند البته باید گفت که چند بازی اخیر از سری Fallout و The Elder Scrolls هم خالی از مشکل نبودند.
بزرگترین مشکل این دو بازی، سناریوی ضعیف به خاطر بد نوشته شدن داستان است. این سبک از بازی ها به داستان پیچیده و شخصیت پردازی بسیار خوب نیاز دارند که البته این دو بازی ضعفهای زیادی را در این دو زمینه از خود نشان دادند. به تازگی نویسنده اصلی بازیهای Fallout 3 و Fallout 4 شغل خود در اکانت توئیتر را از نویسنده به طراح تغییر داده است که از نظر گیمرها پنهان نمانده است. Emil Pagliarulo در توضیح این عمل گفته که او قبلا نیز این وظیفه را بر عهده داشته اما شرکت در نویسندگی بازی بیشتر نمایان بوده است. او همچنین در Skyrim کارگردان روایی بازی بوده است و در قسمت روایت داستان Oblivion نیز نقش داشته است و شاید بهترین قسمت فعالیت حرفهای او نظارت به ساخت خط داستانی Dark Brotherhood بوده باشد.
البته با توجه به اطلاعات ارائه شده میتوان گفت که او روی طراحی داستانی بازی بعدی بتسدا که خیلیها از آن با نام The Elder Scrolls 6 یاد میکنند، همکاری نخواهد کرد. آیا این بدین معنی است که بتسدا نویسنده جدیدی را برای انجام پروژههای جدید خود استخدام کرده است؟ باید دید که در آینده اخبار بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد یا خیر؟
جواد جان یه سری ماد های داستانی اضافه شده به بازی که کاربرا ساختن
داستان اون مادا خیلی خیلی قشنگ تر و باحال تر از مراحل اصلیه?
اگه حوصلشو داشتی بازی کن چن تاشو
خیلی خوبن
حقیقتا دیگه حال بازی کردن Skyrim رو ندارم یه چیزی نزدیک به 500-600 ساعت بازیش کردم 😀
البته حقم داری 😀
یه سوال
شما که دیگه رسما کل عمرتو گذاشتی سر wow
نظرت راجب elder scrolls online چیه!؟؟
به نظرت در حد wow هست!؟
یه بازی متوسط در بهترین حالت. چون PvP خیلی خوبی نداره و متاسفانه از داستان خوبش برای ساخت محتوای PvE استفاده نشده.
پ.ن: بابا حال ما همش 12-13 هزار ساعت wow بازی کردیما 😀
بله
فقط ۱۲ الی ۱۳ هزار ساعت????
داغونمون کردی