اخبار بازی

پاسخ فیل اسپنسر در مورد صحبت‌های سونی و قابلیت بازی میان‌پلتفرمی

پاسخ فیل اسپنسر در مورد صحبت‌های سونی و قابلیت بازی میان‌پلتفرمی

در چند روز گذشته قابلیت بازی میان‌پلتفرمی به بحث داغ میان سران مایکروسافت و سونی تبدیل شده است. بازی میان پلتفرمی برای بازی‌هایی مثل Minecraft و Rocket League در حالی راه‌اندازی خواهد شد که سونی قصد اضافه شدن به این جمع را ندارد و برای انجام ندادن آن بهانه‌های مختلفی می‌آورد.

در آخرین اظهار نظر سونی اشاره داشت که برای حفاظت از افراد کم سن و سال راضی به پیاده‌سازی این قابلیت نخواهد شد. فیل اسپنسر رئیس بخش Xbox در مایکروسافت گفت:« هنوز همه در‌ها باز هستند. من بسیار دوست دارم که گیمر‌های همه پلتفرم‌ها به یکدیگر متصل باشند.»

اسپنسر در ادامه گفت:« اینکه کسی فکر می‌کند ما گیمر‌های Minecraft را از هرگونه رفتار نامناسب امن نگه نمی‌داریم، نه تنها برای مایکروسافت بلکه برای صنعت بازی مسئله مخاطره آمیزی است. من این حس را دارم که ما در هر زمینه‌ای می‌توانیم بهتر از قبل عمل کنیم. در مورد این صحبت‌های انجام شده پیرامون بازی مالتی‌پلتفرمی و امنیت گیمر‌های کم سن و سال‌تر، به نظر من با قفل‌های والدین Xbox Live و همه کار‌هایی که ما انجام می‌دهیم باید بگویم که امنیت و سالم بودن محیط برای مایکروسافت بسیار اهمیت دارد.»

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

    • دلیلی که سونی مطرح کرده یکی از مسخره ترین دلایلی بود که واسه جلوگیری از میان پلتفرمی کردن بازی ها می شد آورد، علت کش دار شدن این بحث هم همینه. بهتر بود یه دلیل بهتری انتخاب میکردن یا اگر دوست ندارن یوزر بیسشون با مایکروسافت یا نینتندو به اشتراک گذاشته بشه خیلی رک و رو راست بگن. چون الان هیچ پلتفرم آنلاینی نیست که باعث و بانیش خیلی سفت و سخت پشتش نباشه مخصوصا کنسول ها. سونی بهونه میاره بعد 2 روز بعدش اعلام میکنن که Disc Jam میان پلتفرمی PC و PS4 ـش به زودی عرضه میشه. اصلا جالب نیست این حرکت سونی.

      • موافقم
        تنها دلیلش شاید دیتا بیس شیرینگ باشه یا سرورهای قوی تر مایکرو که شاید باعث بشه یوزر بکشه سمت خودش. دلیلشون توجیهی نداره.