هفته گذشته در خبری مشخص شد که کوجیما در بازی Death Stranding از موتور Decima که توسط Guerrilla طراحی شده استفاده میکند.مارک سرنی، معمار ارشد طراحی کنسولهای PS4 و PS4 Pro واسطهای برای همکاری کوجیما با Guerrilla بود.
وبسایت IGN مصاحبهای با مدیرعامل Guerrilla آقای Hermen Hulst و هیدئو کوجیما برگزار کرد که سرنی نیز در این مصاحبه حضور داشت. وقتی در مورد گرافیک خارقالعاده بازیهای نات*یداگ و Guerrilla سوال شد مارک سرنی پاسخ داد:« من فکر میکنم دلیل اصلی گرافیک خوب این است که این دو استودیو فقط برای یک پلتفرم بازی میسازند. شما میتوانید به درک کاملی از یک سختافزار برسید و سپس برای آن بازی بسازید و این باعث میشود که کفیت محصول نهایی بسیار بالا باشد. من در PSX نمایشها را نگاه کردم و در این نمایشها به راحتی میتوان دید که این دو استودیو راز ساخت بازی برای سختافزار PS4 را پیدا کردند.»
حال کوجیما میتواند از این قدرت برای ساخت بازی خود استفاده کند. کوجیما در این مصاحبه اعلام کرد که Death Stranding در آغاز سال بعدی میلادی فرآیند ساخت خود را به صورت جدی شروع میکند. البته با توجه به وسواس کوجیما به ارائه بازیهای فوق العاده، نباید انتظار عرضه این بازی زودتر از سال 2019 را داشت.
نظری ارسال کنید