وی جی مگ: کوری بارلوگ کارگردان God of War از سختیهای کار روی آن در جدیترین مصاحبه خود سخن گفت. به تازگی کار روی این بازی را به اتمام رسانده است. بازی که روز گذشته نمرات آن نیز منتشر شد و خبر از یک انحصاری فوق العاده دیگر برای کنسول PS4 میدهد.
به گزارش وی جی مگ، باید توجه کرد فرآیند توسعه بازیهای ویدیویی و موفقیت آن حاصل تلاشها و زحمات بسیاری است. در این میان لحظاتی هم وجود دارند که سازندگان با سختیها و چالشهای فراوانی دست و پنجه نرم میکنند تا بتوانند در لحظات آخر از مانع پیش رو خود عبور کنند. ظاهرا موارد مشابهای نیز برای کوری بارلوگ حین فرآیند ساخت God of War اتفاق افتاده است.
کارگردان God of War در مصاحبه با Skill Up YouTube channel اظهار کرد لحظاتی در وسط پروسه تولید این پروژه وجود داشت که همه چیز در حال از بین رفتن بود و تیم سازنده در حالی با این چالشها رو به رو میشد که به زمان تعیین شده برای به اتمام رساندن پروسه تولید بازی نزدیک میشد. برای مثال سازندگان بازی به دلیل مشکلات موجود در کنترل موقعیت دوربین نمیتوانستند یک صحنه را در بازی پیادهسازی کنند. دوربینی که اکنون در بازی نهایی بدون این که حتی یک بار در بازی کات بخورد دنبال میشود. در این لحظات سخت بود که بارلوگ با خود فکر کرد آیا او کسی خواهد بود که باعث میشود یک بازی بزرگ و به دنبال آن یک فرنچایز بزرگ شکست خورده و از بین برود؟
خوشبختانه این کارگردان و تیم او تسلیم مشکلات موجود نشده و توانستند تجربهای عالی را رقم بزنند. بارلوگ ادامه داد طی رهبری همچنین تیمی ممکن است بیش از اینکه بترسید به خود شک داشته باشید که آیا با تصمیات خود رویاهای بسیاری را از بین خواهد برد. بارلوگ در آخر اظهار کرد تصمیم دارد در فعالیت بعدی خود روی پروژهای کاملا جدید کار کند. پروژهای که به صورت صد در صد حاصل ایده اوست.
God of War در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 97) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر میشود و هماکنون متوسط امتیازات آن در وبسایت متاکریتیک از 81 یک نقد مثبت، 94 است.
منبع: Dualshockers.com
خسته نباشند واقعا بازی درست کردند که یک جورایی به افسانه می مونه تا بازی کوری با رلوگ همواره خودش را در بازی سازی به اثبات رسانده واقعا کارشون درسته عجب بازی فضایی درست کردند :inlove: :inlove: