در جلسه مابین سرمایهگذاران و تحلیلگران، مدیر عامل اکتیویژن Eric Hirshberg در مورد بازخورد بازی جدید آنها Call of Duty WW2 صحبت کرد.
او اعلام کرد که تریلر معرفی این بازی به محبوبترین تریلر این سری با دریافت بیشترین لایک در یوتوب تبدیل شده است. این مورد در تاریخ سری Call of Duty بیسابقه است. از نظر Hirshberg بعد از معرفی بازی و بازخورد خوب گیمرها، موج منفی رسانهای که چند سالی است سایه آن روی شانه این سری سنگینی میکند، به یک باره از بین رفته است.
سال گذشته با معرفی شدن Call of Duty Infinite Warfare جو منفی پشت این سری به بالاترین حد خود رسیده بود و بسیاری از گیمرها نظر منفی خود را در مورد این بازی اعلام کرده بودند. به نظر Hirshberg بازی Call of Duty WW2 یک اثر مناسب در بهترین زمان ممکن است. این بازی باعث شده است تا گیمرها بازهم به Call of Duty علاقه نشان دهند. همچنین به نظر میرسد که اکتیویژن اعتماد بسیار زیادی به این بازی دارد و توقع دارد که گیمرها بسیار از آن راضی باشند. همچنین به نظر میرسد که این شرکت برنامه چند ساله دیگری برای این سری دارد.
نظری ارسال کنید