کیفیت نسخه ی نسل بعدی Grand Theft Auto 5، کارگردان بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain یعنی آقای هیدئو کوجیما را افسرده و ناامید کرده است!
در مصاحبه ای که وب سایت CVG با Kojima داشته است، درمورد اینکه چگونه Rockstar توانسته است کیفیت بصری این بازی را این چنین بالا ببرد، صحبت کرده است:
کاری که Rockstar انجام داده است کاملا متفاوت از آن چیزی است که من تلاش برای ساختنش دارم. وقتی که می گوییم بازی ما یک عنوان Open-World است، این جهان باز بودن کاملا با چیزی که آن ها خلق کرده اند متفاوت است. چیزی که من در تلاش برای ساختن آن هستم یک بازی آزاد برای نفوذ و گشتن است. بازیی که Rockstar ساخته است و دنیایی که آن ها خلق کرده اند فوق العاده است و هنگامی که نسخه ی PS4 این بازی را دیدم دوباره افسرده شدم. البته نه بخاطر طراحی بازی بلکه به خاطر خودم! کیفیتی که در تریلر PS4 نشان داده شده بود عالی بود.
البته این را هم باید متذکر شد که گرافیک و طراحی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain بسیار عالی و چشم نواز است.
تریلر نسخه نسل بعدی GTA V را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید :
http://gameemag.ir/gta-v-%D8%A8%D8%B…-%D8%B4%D8%AF/
کجیما اگه گرافیک uncharted 4 رو ببینه دیگه چی کار میکنه؟!!! ?:-)
ي سايت ديگه خوندم گرافيك division افسردش كرده
هه :idk:
آخه این چه خبری هست که شده تیتر سایت؟؟؟یعنی اگه ن فردا بگم از کیفیت Watch Dogs ناراحت شدم،منم میشم تیتر اول خبر ها؟!! :chic:
مگه GTA هم پخش خصوصی داشته؟ چون تو اون تریلر که از GTA پخش شد چیز خاصی نبود و تریلر خود کوجیما خیلی باحال تر بود. ?:-)
نه تنها گرافیک و کیفیت بازی خیلی پیشرفت کرده، بلکه میزان ترافیک و بخش چند نفره و آنلاین بازی هم طبیعی تر و زنده تر شده.
anjir.org
یک آب قند به کوجیما بدین از حال نره ( آخه افسرده شده میترسم تا نسل بعد از حال بره ) ! :evilgrin: