اخبار بازی

کمپانی Capcom به دنبال عرضه سالیانه سه بازی بزرگ

کمپانی Capcom به دنبال عرضه سالیانه سه بازی بزرگ

وی جی مگ: امروز شرکت Capcom گزارش سالیانه خود را برای تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران به اشتراک گذاشت که شامل اطلاعاتی در خصوص اهداف و استراتژی‌های شرکت است که از جمله آن می‌توان به عرضه سالیانه سه بازی بزرگ اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، مدیر اجرایی ارشد شرکت یعنی کنزو سوجیموتو در هنگام ارائه جزئیات این گزارش اظهار کرد بازی‌های ویدئویی آیتم‌های لوکسی محسوب می‌‎شوند که باید همواره از کیفیت بالایی برخوردار باشند. به همین خاطر است که برند این شرکت باید کیفیت در کلاس جهانی خود را حفظ کند. شعار Capcom “از اوساکا تا سراسر جهان” بوده و این مورد بر دو اصل استوار است. اولین مورد بدین شرح است که اعضای تیم سازنده Capcom همواره مشتاق هستند تا چالش جدیدی را امتحان کنند و دوم نیز حس غرورآمیزی است که از تلاش مداوم به منظور رسیدن به کیفیت جهانی حاصل می‌شود.

طی شش سال اخیر این کمپانی در هر سال بیش از صد کارمند استخدام کرده و در حال حاضر 2100 کارمند دارد. هم‌چنین آن‌ها قصد دارند تا سال 2021 میزان 2500 کارمند داشته باشند. نکته دیگری که به نظر سوجیموتو حائز اهمیت است دنبال کردن پیشرفت‌های تکنیکی و فنی بوده که به منظور تولید بازی‌های بزرگ جهانی حیاتی است. این شرکت به دنبال عرضه سالیانه سه بازی بزرگ بوده و هم‌چنین برنامه دارد تا با انتشار محتویات پس از عرضه و استراتژی‌های مربوط به قیمت‌گذاری، عمر فروش بازی‌های خود را تا سه الی چهار سال افزایش دهد. شرکت هم‌چنین قصد دارد حضور خود را در بازار جهانی تقویت کند زیرا آمریکای شمالی و اروپا 85 درصد مخاطبین بازی‌های کنسولی را تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید