بازی جدید استودیوی Guerrilla Games که ساخت اثری چون Killzone را در کارنامه دارد از تکنولوژی جدید مبتنی بر پردازش GPU استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی میتواند جهان دور و اطراف گیمر را به صورت تصادفی با جزئیات دقیق و خارق العاده ایجاد کند.
این تکنولوژی فقط به ساخت اشیا کوچک مثل درخت یا سنگ محدود نمیشود بلکه در Horizon: Zero Dawn این تکنولوژی میتواند تمام محیط از جمله محیط زیست، افکتها، صداها و المانهای گیمپلی را به صورت تصادفی و بسیار دقیق تولید کند. طراح ارشد برنامه نویسی استودیوی Guerrilla Games در کنفرانس GDC 2017 فناوری جدید خودشان را تشریح کرد.
آقای Japp Van Muijden در این مورد گفت:«فناوری پردازش مبتنی بر GPU این قدرت را به ما داده است تا دنیای Horizon را بسیار داینامیک و متغییر ایجاد کنیم. با استفاده از این فناوری ما میتوانیم کل محیط بازی را به صورت تصادفی و بسیار عالی بسازیم.» این بازی در تاریخ 28 فوریه به صورت انحصاری برای PS4 و PS4 Pro به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
یعنی محیطی که بازیکن ها دارن تجریه میکنن متفاوته یا من درست متوجه نشدم؟ اگر همونی باشه که من برداشت کردم که جل الخالق
age of empires هم 15 سال پیش از همین تکنولوژی استفاده کرده بود
واقعا 15 سال پیش Age of Empires از این تکنولوژی استفاده میکرده؟