اخبار بازی

Horizon Zero Dawn از فناوری جدید مبتنی بر GPU استفاده می‌کند

Behemoth و Stormbird

بازی جدید استودیوی Guerrilla Games که ساخت اثری چون Killzone را در کارنامه دارد از تکنولوژی جدید مبتنی بر پردازش GPU استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی  ‌می‌تواند جهان دور و اطراف گیمر را به صورت تصادفی با جزئیات دقیق و خارق العاده ایجاد کند.

این تکنولوژی فقط به ساخت اشیا کوچک مثل درخت یا سنگ محدود نمی‌شود بلکه در Horizon: Zero Dawn این تکنولوژی می‌تواند تمام محیط از جمله محیط زیست، افکت‌ها، صداها و المان‌های گیم‌پلی را به صورت تصادفی و بسیار دقیق تولید کند. طراح ارشد برنامه نویسی استودیوی Guerrilla Games در کنفرانس GDC 2017 فناوری جدید خودشان را تشریح کرد.

آقای Japp Van Muijden در این مورد گفت:«فناوری پردازش مبتنی بر GPU این قدرت را به ما داده است تا دنیای Horizon را بسیار داینامیک و متغییر ایجاد کنیم. با استفاده از این فناوری ما می‌توانیم کل محیط بازی را به صورت تصادفی و بسیار عالی بسازیم.» این بازی در تاریخ 28 فوریه به صورت انحصاری برای PS4 و PS4 Pro به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید