وی جی مگ: بسیاری از عناوین ساخته شده در نسل هشتم درگیر مسائل حاشیهای کاهش گرافیکی شدهاند. یکی از آنها عنوان شوتر آنلاین Ubisoft یعنی The Division بوده که نمایشهای پیش از عرضه آن از گرافیک خیرهکنندهای حکایت داشت. اگرچه کیفیت محصول نهایی نیز قابل قبول بود اما کاهش گرافیک بازی The Division امری انکارنشدنی بود.
به گزارش وی جی مگ، به نقل از مطلب منتشر شده توسط وبسایت VG247 به نظر میرسد سیاستهای مربوط به جنگ کنسولها مسئول کاهش گرافیک بازی The Division بوده است. مطلب منتشر شده توسط VG247 با اشاره به یک منبع ناشناس بیان میدارد شرکت مایکروسافت قراردادی را با Ubisoft امضا کرده که طی آن نسخه PS4 بازی The Division باید دقیقا به مانند نسخه XBOX ONE آن باشد. همانطور که میدانید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت از کنسول نسل هشتمی سونی کمی ضعیفتر است. به همین دلیل The Division نتوانست از حداکثر پتانسیل موجود در کنسولها استفاده کند و ظاهرا مسئول آن مایکروسافت و کنسول XBOX ONE بوده است.
«در رابطه با بازی The Division، برند Xbox قراردادی با Ubisoft داشت. بندی از این قرارداد به این مسئله اشاره داشت که نسخه PS4 بازی The Division نباید از نظر بصری بهتر از نسخه XBOX ONE آن باشد. وضوع تصویر، فریمریت و حجم جزئیات بکار رفته میتوانست در نسخه PS4 بیشتر باشد اما قرارداد مایکروسافت مانع از وقوع آن شد.»
:rotfl: :rotfl: چرت و پرت جدید. دادا همه میدونن که خود یوبیسافت ** قضیه رو در میاره. watch dogs که دیگه ربطی به مایکروسافت نداشت. R6S که ربطی به مایکروسافت نداشت. بعدشم کنسول بیس XOne هم خیلی راحت بازی ها رو با همون کیفیت PS4 ولی با ریزولیشن پایینتر اجرا میکنه
مقاله کامل vg247 رو اگه بخونین دقیقا گقته شده دانگرید بازی ها رو بررسی میکنیم اونهم از طریق افرادی که اطلاع کافی دارن. علاوه بر این موضوع به چندتا چیز دیگه هم اشاره کرده و اونجا مشخص میشه چرا بعضی بازیها مثل واچ داگز دانگرید شدن.