وی جی مگ: بازی Rage 2 تمرکز زیادی روی وسایل نقلیه ندارد اما تنوع محیطی قابل ملاحظهای به نسبت نسخه اول در آن مشاهده خواهد شد. عدم تنوع در طراحی محیط و دنیای بازی یکی از اصلیترین ایرادات اولین نسخه از Rage محسوب میشد.
به گزارش وی جی مگ، اکنون که Rage 2 توسط دو استودیو id Software و Avalanche Studios توسعه مییابد سازندگان به دنبال رفع مشکلات نسخه اول بازی بوده و به دفعات مکرر روی تنوع و گوناگونی طراحی محیط و جهان بازی تاکید داشتند. در گفتگوی اخیر این استودیو با نشریه GamesTM آنها به این نکته اشاره کردند که چگونه استفاده از Apex Engine سازندگان را قادر ساخته تا چنین تنوع بصری را در بازی خود پیادهسازی کنند. تیم ویلیتس کارگردان id Software این چنین اظهار کرد «بسیاری از این موارد ناشی از تمایل ما به ایجاد فاصله و تفاوت میان نسخه اول و دوم میشود. تکنولوژی انجین Apex Engine چنین جنگلها و باتلاقهایی را پیرامون نواحی شهری ایجاد کرده و به پوشش گیاهی موجود در بازی رنگ و نور بخشیده است. این مورد به ما اجازه میدهد شخصیتهای رنگارنگی در بازی داشته باشیم، افراد در بازی تکامل پیدا کرده باشند و ساختمان و آسمان نیز از رنگپردازی بهتری برخوردار باشد.»
طراح ارشد بازی لوک والمو از استودیو Avalanche Studios در ادامه افزود «با این حال بخشی از هویت Rage محیطهای صحرایی آن است و در عین حال باید جذاب و دیوانهوار باشد. این کاری است که ما سعی میکنیم با گیمپلی، شخصیتها و جناحهای مختلف در Rage 2 انجام دهیم. در ادامه باید توضیح دهیم بازی Rage 2 تمرکز زیادی روی وسایل نقلیه ندارد. تمرکز اصلی این بازی روی سلاحها، انفجارها و استفاده از گجتها بوده. یک بخش درگیری بزرگ درون صحرای بازی با وسایل نقلیه انتظار شما را میکشد اما شما میتوانید هر چیزی را با وسایل نقلیه در بازی حمل کنید. استفاده از آنها به منظور ارائه آزادی در مورد چگونگی تعامل با دنیای بازی تعبیه شده و این وسایل همگی قابل ارتقا خواهند بود. اسلحهها نیز تاحدی قابل شخصیسازی خواهند بود.»
نظری ارسال کنید