بالاخره بعد از چند سال نوبت به تجربه گیم پلی بازی The Walking Dead Final Season به عنوان آخرین فصل از مجموعه بازیهای ساخته شده براساس The Walking Dead توسط Telltale رسید و در شرایطی که این بازی به صورت دیجیتال فردا در دسترس کاربرها قرار میگیرد، تصمیم گرفتیم آیتمی از مجموعه نیم ساعت را به گیم پلی بازی The Walking Dead Final Season نسخه دمو اختصاص دهیم که چند روزی است در دسترس عموم قرار گرفته.
با اینکه نگاهی به گیم پلی بازی The Walking Dead Final Season نشان میدهد که این اثر از جنبههای مختلف نسبت به ساختههای قبلی استودیو Telltale پیشرفت کرده اما باید به این مسئله توجه کرد که این بازی آخرین عنوانی است که استودیو خوشنام ژانر ماجراجویی به وسیله موتور گرافیکی خود آن را توسعه داده و از این پس آنها قصد دارند از موتور گرافیکی Unity برای توسعه بازیهای بعدی خود استفاده کنند. نکتهای که توجهها را در جریان گیم پلی بازی The Walking Dead Final Season به خود جلب میکند، بهبود قابل توجه گرافیک و دوربین بازی است. در شرایطی که دیگر ساختههای Telltale معمولا حرکت دوربین خوبی نداشته و از لحاظ کارگردانی مشکلات بسیاری داشتند اما اینبار همه چیز تغییر کرده.
در نسخه دمو بازی The Walking Dead Final Season نیز میتوان به خوبی دید که سازندگان بازی سعی کردهاند با الگوبرداری از دیگر آثار مدرن و متمرکز روی داستانسرایی دوربین را تغییر کرده و اینبار به جای کاتهای کوتاه از حرکتی یکپارچه استفاده کنند تا به جذابیتهای روایت داستانی افزوده شود. جدای از این مسئله حالا میتوان متوجه شد که گیم پلی بازی The Walking Dead Final Season به نسبت گذشته فعالیتهای بیشتری را برعهده گیمر قرار میدهد و دیگر خبری از چند کلیک ساده نیست. هرچند همچنان تمرکز اصلی روی داستان و انتخابهایی هست که روی جریان آن تاثیر دارند اما اینبار گیمر باید وظایف بیشتری را برعهده گرفته و البته آزادی عمل بهبود یافتهای را تجربه کند. مسئلهای که میتواند ارزشهای نسخه نهایی را ارتقا دهد. با این حال باید منتظر ماند و دید که بازی The Walking Dead Final Season با چه سرنوشتی روبرو میشود. اثری که قسمت اول آن فردا برای PC، PS4، Xbox One و Nintendo Switch عرضه شده و نهایتا با انتشار چهار قسمت کلی به پایان میرسد.
خیلی نیمساعت خوبی بود :yes: همراه با اطلاعات بسیار مفید محمد طالبیان :yes: ایول :yes:
فقط خواهشا تو تدوین، این صدای آیتمها رو تنظیم کنید. مثلا صدای آهنگ اول و آخر آیتم خیلی بیشتر از صدای صحبت خودتونه. یه چند وقت درست شده بود، دوباره بلند شد صداش ?:-) :X-P:
جدای از آهنگ شروع و پایان، صدای خود بازی هم یه جاهایی انقدر زیاد میشد دیگه صدای صحبت شما شنیده نمیشد.
پینوشت: دقیقه 23 این آزی آزبورن چی بود رفتی یهو؟!! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
آقا چرا کامنت من در مورد زمان آیتم نیم ساعت که کامل نیست و 25 دقیقه است منتشر نمی کنید هنگ کردم :hypnotized: ?:-)
این تغییرات جدیدش خیلی خوب شده امیدوارم از این به بعد بقیه ی بازیهاشونم اینطوری بشه
یه چیزم بگم درباره حرف اقای طالبیان که گفتن من فک کردم زامبیا بیان باید چیکار کنم.
من Resident Evil revelations 2 اومده بود وقت نمیشد بازی کنم و مجبور بودم 12 به بعد بازی کنم، تنها زندگی میکنم و به شدت ترسو هم هستم. و اتفاقا این قسمت از بازی یه فاز رازآلود ترسناکی هم داره برخلاف شماره 5 و 6 که فک میکردم دیگه رزیدنت اویل نمیتونه ترسناک باشه. همه ی اینا رو در نظر بگیرید حالا بعد چند ساعت خاموش کردم اومدم بخوابم مگه خوابم میبرد؟ دیدم نمیشه رفتم در و پنجره ها رو سکیور کردم جاکفشی گذاشاتم پشتش یه چاقوی بلندم گذاشتم کنار دستم خیالم راحت شد خوابیدم 😀 :shame: