قطعا یکی از موفق ترین نمایش های E3 2016 به عنوان Horizon: Zero Dawn اختصاص دارد. و با توجه با تاخیر به بوجود آمده برای عرضه بازی و موکول شدن آن به تاریخ 28 فبریه 2017 برابر با سه شنبه 10 اسفندماه 95، این زمان بیشتر می تواند سبب آن شود که با بازی بی نقصی رو به رو شویم.
اخیرا کارگردان این بازی آقای Mathijs de Jonge در پاسخ به چندین پرسش که در توییر مطرح شده بود، اطلاعاتی را در رابطه با گیم پلی بازی و مواردی از این دست ارائه نمود. ظاهرا برای بالابردن و افزایش مهارت های شخصیت بازی یک سیستم ازتقاء درختی در بازی وجود خواهد داشت:
“برای ارتقاء مهارت های Aloy (شخصیت اصلی بازی) یک سیستم درختی در بازی وجود خواهد داشت. برای بالابردن سطح مهارتها، شما به کسب XP در بازی که از راه های مختفلی از جمله بازی تاکتیکی امکان پذیر است نیاز خواهید داشت.”
قابلیت استفاده از مخفی کاری نیز یکی از راهکارهای اصلی برای پیشبرد مراحل است اما همیشه بهترین انتخاب ممکن نخواهد بود:
“مخفی کاری همیشه یکی از انتخاب های شما خواهد بود اما همیشه ایده عال ترین راه نیست.”
کارگردان بازی در پاسخ به این سوال که چه تعداد و چند نوع جانور و ربات در بازی برای شکار وجود دارد خودداری نمود اما به گفته وی “آب” در بازی برای بازیباز ممکن است دردسرساز و خطرناک باشد!! :
“خیر…ما از تعداد حیوانات و ربات ها به شما چیزی نمی گوییم…اما آب خطرناک است”
ضمنا، ایشان به این نکته نیز اشاره کرد که تیم آنان تمام تلاش خود را می کند تا هر کدام از ربات های داخل بازی به نوعی منحصر به فرد باشند:
“به هر طریقی ما سعی می کنیم همگی آنان منحصر به فرد و خاص باشند، به نوعی که انتخاب کردن آنان سخت باشد”
در آخر نیز ایشان توضیح داد که عرضه یک دمو برای بازی به زمان احتیاج خواهد داشت و صرف این زمان برای بهبود کیفییت بازی اصلی انتخاب بهتری می باشد:
“(در پاسخ به یک کاربر): عرضه دمو ایده جالبی به نظر می رسد… اما ساخت آن نیازمند صرف زمان می باشد و ترجیح می دهیم این زمان برای ساخت خود بازی صرف شود.”
نظری ارسال کنید