بدون شک سری God of War یکی از مهمترین IPهایی است که در حال حاضر سونی در اختیار دارد. این بازی سابقه عرضه روی PS2 و PS3 را دارد و تقریبا تمام نسخههای عرضه شده از این بازی به موفقیت بسیار خوبی دست پیدا کردند.
در حال حاضر از سری God of War بازی جدیدی روی PS4 عرضه نشده است (البته باید God of War 3 Remastered را فاکتور گرفت) استودیوی Santa Monica قصد دارد تا این غیبت طولانی مدت را با عرضه نسخه جدید این بازی در سال 2018 به پایان برساند. نمایش بزرگی از این بازی در E3 امسال و سال گذشته انجام شد و به نظر میرسد که این سری با تغییرات بزرگی روبرو خواهد شد.
وبسایت Polygon فرصت کرده تا مصاحبه جدیدی با کارگردان این بازی Cory Barlog داشته باشد. شاید بزرگترین نکته فاش شده در این مصاحبه در مورد نوع دنیای این بازی است. Barlog اعلام کرد که از ابتدا تیم سازنده میدانست که این بازی یک اثر جهانباز نخواهد بود. البته آنها میدانستند که مردم حس میکنند که این بازی جهان باز خواهد بود.
Barlog در ادامه صحبتهای خود اشاره کرد که کریتوس و پسرش هدفی دارند که آنها را به سفری طولانی در نقاط مختلف رهسپار میکند. ایده کلی این است که در نقاط مختلف نقشه نکات مختلفی وجود دارند که مشاهده یا به دست آوردن آنها اختیاری است اما بازی به صورت کلی گیمرهایی که به دنبال این نکات اضافه میروند را با پاداشهای خاص روبرو خواهد کرد. هدف اصلی این است تا گیمر برای دیدن این بخشها ترغیب شود. شاید غاری در دوردست وجود داشته باشد. گیمر میتواند با کشتی به آنجا رفته در آن غار یک مرحله کاملا جدید را پیدا کند که قبل از آن نمیدانست در آنجا چیزی باشد. بر اساس صحبتهای Barlog آنها بازی را به صورت طراحی کردند که گیمر به این گونه کارها ترغیب میشوند.
نظری ارسال کنید