یکی از آیتمهایی که معمولا گیمرها در نسخه اول Destiny بارها از آن استفاده کردهاند، Shader بود. این آیتم به نوعی یک رنگ یا طرح است که در قسمت اول میتوانستید آن را روی اجزای زره خود قرار داده و شمایل کلی آن را یکسان کنید. آیتم اشاره شده به Destiny 2 نیز منتقل شده اما با یک تغییر بزرگ. Shader به صورت یک بار مصرف در آمده و شما تنها میتوانید آن را برای یکبار و تنها روی یکی از بخشهای لباس شخصیت خود قرار دهید. طی روزهای گذشته بسیاری از گیمرها نسبت به این موضوع انتقاد داشته و درخواست داشتهاند که سیستم استفاده از Shader به حالت گذشته برگردد.
بعد از چند روز حاشیهسازی بالاخره لوک اسمیت کارگردان Destiny 2 به نظرات کاربرها واکنش نشان داده و در حساب توئیتر خود توضیح داده که به دست آوردن Shaderها در اصل بخشی از روند پیشروی در بازی است. زمانی که به درجه 20 برسید، با حجم بیشتری از Shader روبرو شده و میتوانید از آنها استفاده کنید. اینکه به سیارههای مختلف رفته و Shaderهای مناسب با هر کدام از آنها را پیدا کنید، بخشی از گیمپلی است که از همان ابتدا تصمیم به طراحی آن گرفتیم.
با توجه به توضیحات لوک اسمیت میتوان نتیجه گرفت که در اصل سازندگان بازی قصد داشتهاند با یکبار مصرف کردن Shaderها آنها را تبدیل به آیتمی کنند که گیمر بیشتر بازی را برای به دست آوردنشان تجربه کند. Destiny 2 چند روزی است که برای PS4 و Xbox One عرضه شده و فعلا از رکورد یک میلیون کاربر گذر کرده است.
نظری ارسال کنید