Monster Hunter: World سال آینده برای PC و کنسولهای نسل حاضر عرضه میشود و اعضای PS PLUS کنسول PS4 این امکان را خواهند داشت تا در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) بازی را تست کنند.
اخیرا کارگردان بازی آقای Yuya Tokuda در مصاحبهای با Official PlayStation Magazine UK، توضیح میدهد که چگونه تیم سازنده تصمیم گرفته تا تجربه بازی را برای هر دو گروه پلیرهای حرفهای و تازهوارد بالانس و متعادل کند. «هدف از تمامی این بهبود کیفیتها، کم کردن تعداد افرادی است که میخواهند بازی را شروع کنند و وارد دنیای آن شوند اما به موارد مختلف جزیی که در بازی ساخته شده برخورد میکنند و نمیتوانند به بخشهای اصلی بازی برسند. اما من فکر میکنم اگر آنها بتوانند از این مرحله عبور کنند، میتوانند از هسته اصلی گیمپلی بازی لذت ببرند. بنابراین ما هسته گیمپلی بازی را تغییر نمیدهیم. ما تنها مسیرهای راحتتری را برای دستیابی به آن مهیا میکنیم. نمیخواهیم شما قبل از رسیدن به بخشهای جالب بازی آن را رها کنید.»
«ما گزینههای انعطاف پذیری را در بازی اضافه کردیم. ما نمیخواهیم سیستمهای پیچیدهای در بازی قرار دهیم تا بازی گیج کننده باشد. ما برای پلیرها این امکان را فراهم کردهایم که هرطور که خودشان میخواهند با بازی تعامل داشته باشند.»
عنوان Monster Hunter: World در تاریخ 26 ژانویه 2018 (یکشنبه 8 بهمن 96) برای پلتفرمهای PC، PS4 و XBOX ONE عرضه میشود.
نظری ارسال کنید