با گذشت زمان بیشتر و بیشتر مشخص میشود که سیستم پرداخت درون برنامهای و Loot Box جایی در بازیهای بزرگ و AAA که با قیمت کامل عرضه میشوند، ندارد.
موسسه تحقیقاتی SuperData به تازگی گزارشی را در مورد پرداخت درون برنامهای ارائه کرده است که بر اساس آن میزان استفاده و درآمد از پرداخت درون برنامهای در بازیهای Free-to-Play از سال 2012 تا به امروز دو برابر شده است، پس به همین خاطر گیمرها با کلیت این موضوع مشکلی ندارند. EA درک درستی از استفاده از این سیستم ندارد. در حالی که پرداخت درون برنامهای مشکلاتی را برای بازیهای مختلف به وجود میآورد معمولا گیمرها با بازیهای Free-To-Play که از این سیستم استفاده میکنند مشکل خاصی ندارند.
از نظر تحلیلگر این موسسه، EA هنوز راه درازی برای درک گیمرها و استفاده درست از سیستم پرداخت درون برنامهای دارد. دقیقا مشابه با چیزی که یوبیسافت و Assassin’s Creed Unity تجربه کرد.
مشخصه EA داره طبق یه سیاستی پیش میره و فکر میکنم تو رسیدن به خواستش انقدر پافشاری میکنه تا موفق میشه
نمیدونم
فکر نمیکنم انقدر سیب زمینی باشن که همینجوری یه چیزی بگن
فقط یوبی سافت سیب زمینیه?
ولی یوبیسافت الان تقریبا فهمیده چجوری ازین سیستم استفاده کنه تا بالانس رو بهم نزنه .
یادمه سر مولتی پلیر AClll که میکروترنزیشن گذاشته بود میشد اسموک بمب رو با پول واقعی خرید اما در حالت عادی بایدتا لول ۲۳ لول آپ میشدی تا میتونستی آنلاکش کنی که این خیلی رو مخ بود