اخبار بازی

سازندگان Kingdom Come Deliverance به زمان بیشتری احتیاج داشته‌اند

وی جی مگ: مارتین کلیما تهیه کننده Kingdom Come Deliverance توضیح داده که او و همکارانش در استودیو Warhorse برای توسعه Kingdom Come Deliverance به زمان بیشتری احتیاج داشته‌اند. تهیه کننده این بازی در انجمن اینترنتی ساخته او عملا به این نکته اشاره داشته که با در اختیار داشتن زمان بیشتر می‌توانستند مشکلات فنی اولیه ساخته خود را برطرف کنند.

به گزارش وی جی مگ، کلیما در اینباره توضیح داده که «اعتراف می‌کنم اگر زمان بیشتری را در اختیار داشتیم می‌توانستیم بازی را بیش از چیزی که شاهدش هستیم بهبود داده و در سطح و اندازه دیگر عناوین پرهزینه بازار به نمایش در آوریم.» صحبت‌های مطرح شده نشان از این دارد که استودیو Warhorse نهایتا برای عرضه بازی خود در زمان تعیین شده مجبور به چشم‌پوشی از برخی مشکلات شده.

مارتین کلیما در بخش دیگری از صحبت‌های خود به این نکته اشاره داشته که «من Kingdom Come Deliverance را با بازی‌هایی همچون Assassin’s Creed‌ یا Shadow of War مقایسه نمی‌کنم. به راحتی باید بگویم که منابع مورد نیاز برای ساخت بازی با مشخصات آثار اشاره شده را در اختیار نداریم. به خودمان از دید یک سازنده مستقل نگاه نمی‌کنم و از طرفی وضعیت مشابهی با سازندگان بازی‌های مورد نظر را نیز تجربه نمی‌کنیم. این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که خودشان می‌گویند که چگونه باید آنها را تجربه کنیم و هیچ عاملی باعث نمی‌شود که شما به عنوان گیمر هیچگاه برای ادامه کار مجبور به فکر کردن باشید.»

در دنیای امروز صنعت بازی شاهد حضور تعداد زیادی بازی مستقل هستیم که شاید ایده‌های به مراتب جدیدتری را نسبت به ساخته‌های پرهزینه داشته باشند. مسئله‌ای که سازندگان Kingdom Come Deliverance سعی در ترکیب آن داشتند. ساخت بازی که در اصل ایده‌ای با نوآوری‌های یک اثر مستقل را همراه با ساختاری شبیه به بازی‌های پرهزینه می‌کند. ترکیبی که هرچند در نهایت نتیجه مثبتی را به همراه داشته اما باعث شد که محصول نهایی در ابتدای کار با مشکلات فنی بسیاری همراه شود.

سازندگان Kingdom Come Deliverance به زمان بیشتری احتیاج داشته‌اند

منبع

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید