وی جی مگ: کارگردان بازی Ghost of Tsushima اطلاعاتی از بازی منتشر کرد که درادامه مشاهده می کنید.
به گزارش وی جی مگ، اطلاعاتی از موجود است که به صورت خلاصه گردآوری شده:
- بازی از نظر بصری تمرکز قوی روی مینیمالیسم دارد. هیچ گونه بههم ریختگی در بازی وجود ندارد و این یک اثر هنری زیبای ژاپنی است.
- در دموی بازی UI دیده نمی شد تا بازی جلوه سینمایی بهتری داشته باشد ولی در نسخه اصلی بازی UI خواهد بود.
- توسعه دهندگان میخواهند پلیرها خود را درجزیره Tsushima گم کنند. ( یعنی غرق دنیای بازی شوند)
- دقت کشندگی در این بازی برروی مبارزه به سبک سامورایی است. بازی حتی قبل از بیرون کشیدن شمشیر تنش ایجاد میکند.
- سه کلمهای که به صورت آهنگین بودند«گل، خون و فولاد» هستند.
- یک سیستم پیشرقت کارکتر در بازی وجود دارد. پلیرها گزینههای زیادی از حرکت دارند. ویژگی مخفیکاری وافسانهای در مورد یک سامورایی که باید خود را تکمیل کند تا به صورت غافلگیر کننده بجنگد.
- مرحلهای که نمایش داده شد یک مرحله فرعی بود و جزئی از مراحل اصلی بازی نبود. این مرحله در مورد زمانی است که انسانهای خوب در شرایط متفاوت تصمیمهای بدی میگیرند.
- در آخر تریلر دوئل بین Jin و Masako در جهان باز اتفاق میافتاد و یک محدوده کوچک نبود. همچنین میتوانید قوای مغولها را در بک گراند مشاهده کنید.
پلتفرم مقصد بازی Ghost of Tsushima کنسول PS4 است.
من واسه این بازی می میرم?
بیش از حد خفن بازیش…خشونتش خیلی عالیه ادم حال میکنه