در این قسمت از مصاحبه با سازندگان بازی “میرمهنا” به سراغ آقای “بهنام آقاجانی” کارگردان فنی این بازی رفته ایم. شما در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که چرا سازندگان این پروژه علاقه خاصی به بازی “call of juarez” دارند، الگوی آنها در میان بازی های خارجی کدام ها هستند، آیا می توان بدون موشن کپچر یک بازی سطح اول ساخت؟ و چه تغییراتی در انجین اصلی ساخت این بازی ایجاد شده تا بازی میرمهنا با نمونه های خارجی تا حدودی قابل رقابت باشد. همچنین دوست داریم پس از مشاهده ی این مصاحبه برای ما بنویسید که در رقابت بازی میرمهنا و گرشاسپ، کدام یک پیروز خواهند بود؟!
[private_gold] [download id=”292″]
[download id=”293″] [/private_gold]
[download id=”291″]
رتبه دوم که شمشیر نادره و سوم هم کریم خان زند پس این الان چهارمه و اگه دو سال دیگه صبر کنیم 1000ام هم رد میکنه/گفتن از Motion Capture استفاده کردن ولی انیمیشن هاش از دستی درست کردن هم بدتره.
صد در صد گرشاسپ
ولی میر مهنا در بین بازیهای ایرانی رتبه دوم میگیره
راستی مدالو نقد نمیکنین
یعنی بدون شک گرشاسپ
اصلا شک به خودتون راه ندین…….