اخبار بازی

بازی Street Fighter 5 را رایگان تجربه کنید

بازی Street Fighter 5 را رایگان تجربه کنید

بازی Street Fighter 5 را رایگان تجربه کنید البته در فروشگاه استیم و برای این آخر هفته. در حال حاضر شاید بهترین فرصت برای تجربه این بازی و خرید آن را داشته باشید چون این بازی علاوه بر اینکه در استیم رایگان است و میتوانید آن را به مدت چند روز تجربه کنید، تخفیف 60 درصدی نیز برای این بازی تا 14 آگوست در نظر گرفته شده که قیمت بازی را به 8 دلار می رساند. این قیمت برای دوست داران این بازی و البته سبک فایتینگ یک فرصت عالیست تا روی PC‌ از این بازی لذت ببرند.

وی جی مگ: بعد از اینکه در نیمه اول سال خبری از این بازی و البته سازنده آن Capcom نبود، در Evo 2019 ناگهان Capcom چند کاراکتر برای این بازی معرفی کرد و مجدد این بازی فاتینگ را بر سر زبانها انداخت. E. Honda ،Lucia و Poison کاراکترهای جدید این بازی هستند که البته لیک شدن آنها به صورت ناگهانی سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

با این احوال اگر از طرفداران این سری بازی هستید و یا اگر از قطعه قطعه کردن در Mortal Kombat 11 که این روزها در صدر بازی های فاتینگ قرار دارد خسته شده اید، میتوانید این بازی را تهیه و از آن لذت ببرید. و البته مطمئن باشید با یک فایتینگ سخت و نفس گیر روبرو هستید. Capcom با معرفی کاراکترهای جدید و انجام مسابقات نشان داد که هنوز هم Street Fighter 5 زنده و سرحال است و میتواند یک فایتینگ قابل ستایش باشد.

شما چه سبکی از فایتینگ را انتخاب می کنید؟ Tekken یا MK یا SF?

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 4 =