بنظر اکسپنشن جدید FromSoftware برای Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree به دلیل سختی و چالشش پلیرها را به دو دسته تقسیم کرده است. دسته اول طرفداران سرسخت سبک Soulslike که علاقهمندند تا بازی تا حد ممکن سخت و درگیر کننده باشد، و دسته دوم که بازیکنان عادی هستند و از وجود سیستم Blessing جدید که مبارزات را کمی آسانتر کرده، لذت میبرند.
این DLC نه تنها مهارتهای کامبت، استقامت و قدرت پلیر را به چالش میکشد، بلکه بسیاری از شکافهای داستانی را نیز پر خواهد کرد. علاوه بر این، مکان این اکسپنشن، Land of Shadow، در نقشه Lands Between بازی اصلی به وضوح پنهان شده بود و اکنون با توجه به اینکه داستان Shadow of the Erdtree قرار بود بخشی از بازی اصلی باشد، بنظر همه چیز منطقی میآید.
در مصاحبهای با CNET، رئیس FromSoftware و کارگردان Elden Ring، هیدتاکا میازاکی، درباره تجربیات جدید Shadow of the Erdtree که گیمرها قبلاً در Elden Ring با آن مواجه نشده بودند، سخن گفت. میازاکی اظهار داشت که این DLC داستان Elden Ring را کامل میکند و تأیید کرد که محتوای DLC در اصل قرار بود در بازی اصلی وجود داشته باشد. میازاکی گفت که تیم توسعهدهندگان FromSoftware قصد داشتند داستان این اکسپنشن را در بازی اصلی قرار دهند، اما بنظر میرسید که همه این محتواها درکنار هم در یک پکیج، بیش از حد طولانی و پرجزئیات بودند.
همچنبن در خصوص نقش George R.R. Martin، خالق Game of Thrones که در نوشتن داستان Elden Ring مشارکت داشت، میازاکی خاطرنشان کرد که این نویسنده نیز در داستان DLC همکاری داشته و در این خصوص گفت:
برای اینکه هیچ سردرگمی در میان مخاطبان نباشد، میخواهم تأکید کنم که داستان DLC چیزی جدید یا متفاوت از آنچه George R.R. Martin در بازی اصلی مشارکت کرده بود، نیست. او حتی داستان DLC را نیز خلق کرده بود، اما نتوانستیم تمام این موارد را در کنارهم و در بازی اصلی قرار دهیم.
در ساخت داستان Elden Ring، مارتین و تیم FromSoftware بازی اصلی و اکنون محتوای DLC را به عنوان یک داستان یکپارچه و درکنار هم برنامهریزی کرده بودند، اما بعداً تصمیم گرفتند محتوای داستان DLC را بازسازی و از بازی اصلی جدا کنند.
نظری ارسال کنید