وی جی مگ: اگر گیمپلی Red Dead Redemption را به خاطر داشته باشید میدانید که تجربه آن چه قدر لذت بخش بود. گرچه به نظر میرسد که تیم سازنده ایدههای بسیار زیادی برای پیادهسازی در Red Dead Redemption 2 را در ذهن داشته.
به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه جدید یکی از کارگردانهای این بازی او توضیح داد که در Red Dead Redemption 2 شاهد ویژگی مرگ به صورت صحنه آهسته خواهیم بود. بدین صورت گیمرها تاثیر هر گلولهای که شلیک میکنند را بسیار بهتر درک خواهند کرد. Nelson در این مورد توضیح داد:« مرگ به صورت صحنه آهسته در Red Dead Redemption 2 بسیار پویا خواهد بود. آنها هوشمند هستند و اکشن را بر اساس عمل گیمر به نمایش میگذارند.»
او همچنین تاید کرد که این قابلیت صرف برای القا حس سینمایی به بازی اضافه نشده است بلکه به تجربه بهتر بازی کمک زیادی خواهد کرد صرف نظر اینکه گیمر در یک مرحله داستانی قرار دارد یا خیر. تجربهای که این بازی به شما القا میکند کاملا یکپارچه خواهد بود. او همچنین در مورد گیمپلی اسلحهها گفت که شاهد تجربهای بسیار واقعگرایانه خواهیم بود و در ادامه گفت:« ایجاد تعادل بین واقع گرایی و چیزی که تجربه آن خوب باشد چالش اصلی ما بود. شما باید بتوانید حس متفاوت بین استفاده از اسلحههای مختلف را درک کنید. هر اسلحه ویژگیهای منحصر به فرد خود را دارد.»
در ادامه مصاحبه نیز در مورد دنیای بازی صحبت شد. Nelson توضیح داد که دنیا بر اساس تصمیمها و کارهایی که گیمر انجام میدهد تغییر خواهد کرد. برای مثال اگر شخصی را برای مردن در ناکجاآباد رها کنید باعث میشود تا تهدیداتی مثل گرگها، لاشخورها و دیگر تهدیدات به آن منطقه وارد شوند. یا اگر جنازه شخصی را در شهر رها کنید ممکن است شرایط متفاوت باشد، مردم از شما خواهند ترسید و یا عکسالعمل متفاوتی نشان خواهند داد. Red Dead Redemption 2 بدون شک بزرگترین بازی جهانباز است که استودیوی راکستار تا به این لحظه آن را ساخته و به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. این بازی روز 4 آبان (26 اکتبر) به صورت جهانی برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در حال حاضر عرضه بازی برای PC مورد تایید قرار نگرفته است.
نظری ارسال کنید