اخبار بازی

والدین برای آموزش بازی Fortnite به فرزندان خود هزینه می‌کنند !

والدین برای آموزش بازی Fortnite به فرزندان خود هزینه می‌کنند !

وی جی مگ: والدین برای آموزش بازی Fortnite به فرزندان خود هزینه می‌کنند. یکی از دلایل مهم برای موفقیتی بزرگی که Fortnite به دست آورده طراحی ساختار آن به‌گونه‌ای مناسب برای کودکان است. اگرچه این بازی یک اثر شوتر رایگان بوده اما گرافیک بصری با استایل کارتونی و خشونت بسیار معمول آن باعث شده تا Fortnite برای تمامی افراد کم سن‌وسال قابل بازی و در دسترس باشد.

به گزارش وی جی مگ، البته باید توجه کرد کودکان توانایی و تاکتیکی که گیمرهای جوان هنگام تجربه بازی مورد استفاده قرار می‌دهند را نداشته و به همین دلیل برخی از والدین از عدم برنده شدن فرزندان خود در ساخته بتل رویال Epic Games اظهار نگرانی کردند. در حالی که چنین مسئله‌ای برای بسیاری از والدین ما بی‌اهمیت است اما به نظر می‌رسد عده‌ای رویکردی متفاوت را برای فرزندان خود در پیش گرفته‌اند و برای آموزش بازی Fortnite به فرزندان خود هزینه می‌کنند.

دقیقا به همان صورتی که کودکان به کلاس‌ موسیقی یا ورزش‌های مختلف فرستاده می‌شوند اکنون برخی از این افراد کم‌ سن‌وسال برای بهتر شدن در Fortnite با صرف هرینه‌ای برابر 20 دلار در ساعت تحت آموزش قرار می‌گیرند. براساس گزارش منتشر شده توسط The Wall Street Journal برخی از والدین حاضر هستند مبلغ قابل توجهی را برای بهتر شدن و پیشرفت فرزندان خود در Fortnite خرج کنند.

برای مثال مادری اظهار کرده برای چهار ساعت آموزش بازی Fortnite به صورت آنلاین 50 دلار هزینه کرده زیرا فشار وارد شده تنها به تجربه بازی توسط پسرش خلاصه نمی‌شد بلکه باید حتما در بازی توانایی خوبی را به دست می‌آورد و برنده می‌شد. این مسئله ترند شده کمی به مانند Fortnite Buddy بوده که طی آن به یک پلیر با مهارت پولی پرداخت می‌شود تا به یک گروه خاص ملحق شود و با کمک به آن‌ها، این گروه بتواند پیروز بازی گردد. والدی دیگر نیز در رابطه با همین مسئله اظهار کرده از زمانی که فرزندش تحت آموزش قرار گرفته اکنون می‌تواند در طول روز چند راند را در بازی برنده شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − 6 =