اخبار بازی

پیش فروش بسیار خوب بازی Call of Duty Black Ops 4

پیش فروش بسیار خوب بازی Call of Duty Black Ops 4

وی جی مگ: شرکت Activision در حین ارائه گزارش مالی خود از پیش فروش بسیار خوب بازی Call of Duty Black Ops 4 خبر داد. جدید ترین نسخه از این سری اول شخص شوتر که توسط استودیو Treyarch توسعه می‌یابد.

به گزارش وی جی مگ، پیش فروش بازی Call of Duty Black Ops 4 در حالی بسیار قدرتمند و خوب اعلام شده که از زمان معرفی این بازی حواشی فراوانی پیرامون آن به وجود آمده است. چنان‌چه در جریان حواشی به وجود آمده پیرامون BO4 نبودید باید گفت عنوان Black Ops 4 اولین نسخه از این سری خواهد بود که شامل هیچ‌گونه بخش داستانی نخواهد بود. در حالی که ارائه بسته‌های الحاقی پس از عرضه به یک ترند جهانی تبدیل شده اما عنوان در دست ساخت Treyarch از این مسئله دوری کرده و با بسته‌های الحاقی پولی و سیزن‌پس همراه خواهد بود.

به‌علاوه وجود پرداخت درون برنامه‌ای و در انحصار بودن محتویات اضافی آن به صورت زمانی برای کنسول PS4 باعث آزرده‌ خاطر شدن بسیاری از گیمرها شده است. با تمامی این توضیحات باز هم به نظر می‌رسد هیچ چیز جلوی Call of Duty و پیش‌فروش قدرتمند آن را نمی‌گیرد. اکتبر 2018 منتظر عرضه بازی Call of Duty Black Ops 4 برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC باشید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 13 =