وی جی مگ: معمولا وقتی صحبت از کیفیت ماموریتهای جانبی به میان میآید ناخودآگاه نام Rockstar به ذهن گیمرها وارد میشود. استودیویی که به خصوص با توسعه GTA 5 ثابت کرد که تخصص خاصی در انجام این کار دارد. در همین راستا رئیس Rockstar توضیح داده که همین رویکرد برای ماموریتهای جانبی Red Dead Redemption 2 نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
به گزارش وی جی مگ، راب نلسون در مصاحبه خود با Jeuxactu توضیح داده که اصلیترین هدف تیم سازند برای طراحی ماموریتهای جانبی Red Dead Redemption 2 تفاوت آنها با ماموریتهای اصلی بوده. از دید نلسون نکته مهم این است که فعالیتهای جانبی گیمپلی در کار اینکه متنوع و سرگرمکننده باشند از لحاظ منطقی نیز با دیگر بخشهای بازی در تناقض قرار نگیرند. به طور مثال ممکن است که یک گفت و گوی ساده با شخصیتهای غیر قابل بازی در کمپ اصلی نهایتا به شکلگیری یک سرقت از بانک یا چیزی شبیه به این منتهی شود. سازندگان Red Dead Redemption 2 سعی کردهاند ماموریتهای جانبی را به شکلی در بازی قرار دهند که انجام آنها از سوی شخصیت اصلی تبدیل به موضوعی نشود که هیچ منطقی پشت آن قرار نداشته باشد.
جدای از ماموریتهای جانبی Red Dead Redemption 2، سازندگان بازی توضیح دادهاند که شرایطی مشابه برای فعالیتهای جانبی نیز وجود دارد و کافیست گیمر از محیط کمپ اصلی خارج شود تا آنها را پیدا کند.
نظری ارسال کنید